בן כספית: ‘גפני כמו מאפיונר, שים לו ליד הדלת ראש כרות של סוס’

נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות נעדרה מכינוס סגור של 'סמלי השלטון' בלשכת יו"ר הכנסת, בצל התנגדותה לרפורמה המתוכננת במערכת המשפט • ינון מגל התרגז ותקף את הנשיאה: "את עושה לנו ברוגז?" • וכיצד הגיב בן כספית?
חרדים 10
ט"ז שבט התשפ"ג / 07.02.2023 12:11

נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות נעדרה מכינוס סגור של ‘סמלי השלטון’, שמתקיים באופן מסורתי בלשכת יו”ר הכנסת, לפני הישיבה החגיגית של ט”ו בשבט, בצל התנגדותה לרפורמה במערכת המשפט.

לרשום את הילדים למוסדות חינוך בי-ם? כנסו: טופס הרשמה דיגיטלי

מטעמה של חיות נמסר ביום ראשון: “הלו”ז שלי עמוס, אשתתף בכינוס במליאה”.

מגישי 103FM בן כספית וינון מגל התייחסו לנושא הבוקר (שלישי) בתוכניתם ב-103FM.

מגל: “אסתר חיות לא הגיעה למפגש סמלי השלטון. מה היא חושבת לעצמה שהיא לא מגיעה? אני מנסה להבין. תכבדי את המעמד, מה יש לך? את עושה לנו ברוגז? עכשיו לא תעני לטלפונים? את נשיאת בית המשפט העליון, מה את מתנהגת ככה? את לא מלכת אנגליה? אם מלכת אנגליה לא הייתה מגיעה אני מבין. חמישה סמלי שלטון יש במדינה, מה את חושבת לעצמך? הבנו את העניין? המסר עבר, אין מה להמשיך”.

כספית: “גבירתי השופטת חיות, טוב שלא הגעת. אנו בתוך מלחמה, אי אפשר להסתכל על זה בשום צורה אחרת. אל תגיעי לשום מקום בו יימצאו נתניהו, יו”ר הכנסת ואפילו לא הנשיא שהגיע הזמן שיגיד את דברו. אלמוג בוקר מצייץ כי מדיניות ההלכה של ראש הממשלה נמשכת. דבר קטן בהקשרים האלה – בן גביר, שר הפיתה, הודיע שהוא הורס מבנה גדול של פלסטינים, אז אתמול התבשרנו שההריסה נדחית למועד לא ידוע. אני מניח שהיא תתבצע בצמוד לפינוי חאן אל אחמר”.

מגל: “אם היו הורסים את הבניין והיו מתחילים עימותים, היית אומר שזו ממשלה שמסלימה ושבן גביר בא עם פח שמן. אם הם דוחים את ההריסה, הם מתקפלים ואין להם אומץ. זה לא משנה מה הממשלה תעשה, הם ימצאו כל בוקר את דף הכישלונות, החסרונות והמחדלים. בעוד שבממשלה הקודמת אנו זוכרים מה הם עשו, הם שרו שירי הלל וכתרים, היית מקריא לי את פעולות המעצרים והתקיפות בסוריה. הרבה מאוד טוב יקרה מהרפורמה בניגוד למה שהם אומרים”.

כספית: “הממשלה הקודמת עשתה הרבה דברים לביטחון. הבטחתם ואתם לא עושים. הדבר היחיד שמעניין את הקואליציה היא הרפורמה. גפני אמר אתמול כמו מאפיונר לנגיד בנק ישראל ‘אני לא מבין למה אתה צריך להביע דעה על הרפורמה’. גפני, פעם הבאה שים לו ליד הדלת ראש כרות של סוס.

“ענקית ההייטק וויז מושכת את המזומנים שלה מישראל, הם אומרים שהסיכון העולה גורם להם לעשות זאת, ושניהול הכספים יהיה בחוץ.

“הדבר הראשון שצריך לתקן במערכת המשפט זה להוסיף 100 שופטים והרבה רשמים ולייעל את המערכת. ומה אומר האיש הלא מחודד הזה? זה שאתה נכנס למשפט ואתה לא יודע מה השופט יפסוק. שמחון, אתה התחרפנת? אתה נורמלי? הוא חשף את ערוותם של שני הקוזקים לוין ורוטמן. זאת הולכת להיות הונגריה על סטרואידים, ואנחנו לא נחיה כך. זה פשוט ייגמר, וזה נורא עצוב”.

מגל: “אני רושם. תראה, היה מצחיק לשמוע את ההתבהלות שלכם על הונגריה על סטרואידים, אם לא היינו רואים מה עשה ניסנקורן, שבאותו אירוע אישרו כמה מאות שופטים ודרסו את כל מי שלא התאים להם לאג’נדה. דרסו את הימין, כלום, שום דבר. שנים ניהלתם את זה ככה, מיניתם איזה שופטים שאתם רוצים. אתם באים ומדברים? אם הימין ממנה שופטים זה סוף הדמוקרטיה, אם יוסי ביליין – זו דמוקרטיה. דברו איתי בשמות, אמרו לי מי שר המשפטים ואגיד לכם. ברוב העולם המערבי נבחרי ציבור ממנים שופטים. מה אתם מבלבלים כל היום את המוח?”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    גפני כנס במאפיונר בן
    09/02/2023 00:17
    מוטי
  1. גפני כנס בי פעם טחת חובה למחוק את השטן

  2. כספית הממחזר
    09/02/2023 10:16
    דור
  3. כספית כספית מענין שיש לך מה ללכלך על הימין שנה וחצי של ממשלה כושלת דל השמאל שהורכבה מטלאים וקומבינות יחד עם מפלגות ערביות לא ציוניות כמו בל”ד מר”צ וכ”ו כל הרפיון בבטחון חוץ יוקר מחיה וגזל של אותם אנשים לכאורה לא פצית פה אז נראה לך שהכתבות לכאןרה היזומות שלך ישנו את תודעת רוב העם יש לך טעות מרה עד רבה זה יחזק אותנו ונגדיל את מספר המנדטים