חולדאי: אם ייגמרו המילים – יתחילו מעשים • רגב: השתגעו לגמרי

ראש עיריית תל אביב מאיים: "אני רוצה להזהיר - לא נעצור בכיכרות, לא נהיה אדישים, לא נגיב בהשלמה" • השרה מירי רגב: "צריך לעצור אותו על הסתה. הם לא יודעים להפסיד! שמאל מסית ומסוכן!" • בועז ביסמוט: "ירדתם מהפסים! לאן עוד נגיע? לשפוך את דם אחיכם זה מה שאתם רוצים?"
אריה ריבקינד וחיים טוויל
י"ד שבט התשפ"ג / 05.02.2023 00:48

אלפי בני אדם הגיעו הערב (שבת) להפגנות נגד הרפורמה המשפטית, הנערכות זה חמישה שבועות בכיכר הבימה ורחוב קפלן בתל אביב.

הפגנות השמאל נערכו בערים נוספות ברחבי הארץ. גם במודיעין, מול ביתו של שר המשפטים יריב לוין, נערכה הפגנה.

קצין בכיר במיל’ נגד נתניהו: “אם יקדם דיקטטורה – הוא בן מוות”

בר: עלייה בקריאות לאלימות נגד נתניהו • הפרקליטות: נעמיד לדין

ראש עיריית תל אביב רון חולדאי נאם בהפגנה ברחוב קפלן – ואמר: “אני רוצה להזהיר – ככל שתקצינו אתם עלולים לגרום לתגובות נגד קיצוניות, שמסכנות את היחד שבנינו כולנו בעמל רב”.

חולדאי המשיך לאיים: “זו ההזדמנות להגיע להסכמות רחבות, ואם יגמרו המילים – יתחילו המעשים. לא נעצור בכיכרות, לא נהיה אדישים, לא נגיב בהשלמה”.

שרת התחבורה מירי רגב הגיבה: “הם השתגעו לגמרי. קוראים לרצוח את ראש הממשלה נתניהו והשרים. הם לא יודעים להפסיד! מנסים לשרוף את המדינה! לפגוע בכלכלה הישראלית ומסיתים לשימוש באש חיה. “חולדאי: ‘יתחילו המעשים. לא נעצור בכיכרות’. צריך לעצור אותו על הסתה, עם חודק וזאב רז! אסור לעבור על זה לסדר היום. שמאל מסית ומסוכן!”

ח”כ בועז ביסמוט מהליכוד הגיב: “לא האמנתי שאמירות כאלו ייאמרו על ידי ראש עיר מכהן במדינת ישראל. בושה! חולדאי, קריאתך לעבור ל’מעשים’ זו הסתה פרועה וחסרת רסן שלא שונה מאיומו של עו”ד חודק לפתוח באש חיה, ומאמירתו של אל”מ זאב רז לרצוח את רה״מ ושריו!! ירדתם מהפסים! לאן עוד נגיע? לשפוך את דם אחיכם זה מה שאתם רוצים?”

איש התקשורת ינון מגל תייג את המשטרה ותהה: “למה חולדאי מתכוון כשהוא מאיים: ‘ואם ייגמרו המילים – יתחילו המעשים. לא נעצור בכיכרות’?”

עורך כפר חב”ד, הרב אהרן דב הלפרין הגיב על ההסתה של השמאל: “רק בשבוע האחרון: ברק משווה בין הרצוג שהציע פשרה עם נתניהו לצ’מברליין שהציע פשרה עם היטלר.  עו”ד בכיר קורא להמונים להשתמש באש חיה. אל”מ (מיל) קורא לרצוח את נתניהו ושריו. רון חולדאי מצהיר כי יעברו מהפגנות למעשים.

“לא לחינם השמאל הישראלי ה’דמוקרטי’ כינה את סטלין ‘שמש העמים'”.

לרשום את הילדים למוסדות חינוך בי-ם? כנסו: טופס הרשמה דיגיטלי

איש התקשורת יואב יצחק: “כשאני שומע את ההסתה מצד יו”ר האופוזיציה לפיד שמסית בפועל למשוך השקעות מישראל; ואת עו”ד חודק שמאיים להשתמש באש חיה; ואת זאב רז שקורא לרצוח את ראש הממשלה והשרים; ואת חולדאי שמאיים שמהככרות ימשיכו למעשים – אני סבור: על הקואליציה להמשיך במהלכי הרפורמה המשפטית, ויהי-מה”.

פעיל השמאל אלדד יניב אמר בתוכנית ‘הפטריוטים’ בערוץ 14: “בימין אלו היו אמירות של אנשים מהשוליים, כאן אנחנו רואים את האליטה של האליטה”.

מטעם הפרקליטות נמסר הערב: “פרקליטות המדינה רואה בחומרה את הקצנת השיח הציבורי, אליו חודרות יותר ויותר אמירות קיצוניות ובוטות, החורגות באופן מובהק מביקורת לגיטימית ועניינית ומגבולות חופש הביטוי.

הפרקליטות אישרה בימים האחרונים למשטרת ישראל לפתוח בחקירה במספר מקרים של התבטאויות חמורות, שהעלו חשד לעבירה של הסתה לאלימות.

הפרקליטות לא תהסס לאשר חקירות פליליות במקרים של התבטאויות החורגות מגדרי חופש הביטוי, בין אם נשמעו מאדם המשתייך למחנה כזה או למחנה אחר, ובמקרים המתאימים אף תעמיד לדין”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חולדאי הרס לרבים וטובים את החיים
    07/02/2023 10:29
    אנטיוכוס
  1. אדם גס רוח ולא דמוקרט