חבר הכנסת והשדרן בעימות חזיתי: ‘העלית אותי כדי לשמוע את עצמך?’

חבר הכנסת אלמוג כהן שוחח עם גיא פלג וניסים משעל, והתייחס לתקיפות חיל האוויר הלילה ברצועה: "התעוררתי לתגובה מצויינת" • התווכח עם פלג ותקף אותו: "אתה בטנטרום". פלג: "תירגע חוצפן"
חרדים 10
י"א שבט התשפ"ג / 02.02.2023 10:08

חבר הכנסת אלמוג כהן מעוצמה יהודית שוחח הבוקר (חמישי) עם גיא פלג וניסים משעל בתוכניתם ב-103FM – והביע תמיכה בתקיפת חיל האוויר הלילה ברצועת עזה.

“התעוררתי הלילה לתגובה הבאמת מצויינת של חיל האוויר, הרעידו את השמיים, את הבית שלי. אני גר באופקים, סמוך לעוטף עזה. אני מרוצה”, אמר.

עם זאת, הוא הביע את מורת רוחו מחלק אחר של הדברים: “עדיין צריך יותר. החולשה של מדינת ישראל היא לא דבר שהתחיל וקרה עכשיו. בכך שהיא לא יכולה לפנות מאחז של 15 פחונים, בעיניי אני רואה את זה כחולשה”.

על סגירת המאפיות בבתי הכלא אמר: “הנושא של הפיתות הוא הרבה מעבר לאיך אופים, מי אופה וכמה. זה הרבה יותר קשור לחבורה של רוצחים, והם מחזיקים באוטונומיה בבתי הכלא. עובדה שהם גם הגיבו על זה בצורה מאוד קיצונית”.

במהלך הריאיון התפתח ויכוח בין המגיש גיא פלג לחבר הכנסת, לאחר שכהן לא אהב את השאלות אותן נשאל על ידו, ועקץ אותו בהקשר להריסות הבתים במזרח ירושלים: “אתה מאשר לנו את זה, היועץ ללוחמה בטרור שלנו?”

פלג: “דבר נקי תעשה טובה”

כהן: “אתה בטנטרום”

פלג: “תירגע חוצפן”

כהן: “העלית אותי בשביל לשמוע את עצמך? אז אתה יכול להמשיך לדבר”.

משעל: “אתה לא מחנך עכשיו”

הוא התייחס לשינוי המדיניות שמוביל השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר: “את ביקורי האסירים הורדנו, טלוויזיות התחלנו להוציא מהאגפים, הם לא רואים יותר ולא יראו יותר מונדיאל. לבוא ולהגיד שאין שם תחושת הפקרות בכלא זה בעיניי להיות מאוד מנותק ממה שקורה שם. טלוויזיות, בשר אדום, קנטינה, טלפונים, חאפלות, זה נקרא בעיניי הפקרות”.

על פינוי חאן אל אחמר, אמר: “אנחנו מחפשים להביא צדק ושיוויון בפני החוק, כמו שיש מאחזים שפונו, כמו שיש את גוש קטיף, 10,000 משפחות, אנשים הוצאו מהקברים שלהם, זה מה שצריך להיות גם כרגע, זה מה שאני טוען. אי אפשר דין אחד ליהודים דין אחד לערבים”.

כשנשאל בנוגע לפעולות בהן תנקוט עוצמה יהודית, במידה שחאן אל אחמר לא יפונה, השיב: “יש מנעד רחב של צעדים, אבל זה לא רלוונטי. אין טעם לשוחח עליהם על גלי האתר, הרי אם הייתי רוצה לומר אותם הייתי רושם אותם. הקשר בין רפיסות במקום X לטרור שמקבלים במקום Y, רפיסות בהחלטות הממשלה שבה אנחנו נמצאים כרגע”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    זוג שדרנים שלא שווים שמישהו יתראין אצליהם
    02/02/2023 11:36
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. תת רמה