ביום ההילולא: ‘מזכה הרבים’ הרב יגאל כהן בביקור מיוחד בכפר חב”ד

בעיצומו של יום קבלת הנשיאות של  הרבי מליובאוויטש זצ"ל לפני 72 שנים: הרב יגאל כהן, ראש מוסדות 'יביע אומר',  קיים ביקור מיוחד בכפר חב"ד  • את הרב כהן ליוו רבנים בראשות המרא דאתרא של הכפר הגר"מ אשכנזי 
יוסף גרינבוים
י' שבט התשפ"ג / 01.02.2023 20:24

אורח בכפר: הגאון רבי יגאל כהן, ראש מוסדות ‘יביע אומר’,  מזכה הרבים ומחשובי הרבנים הספרדים בארץ, ערך היום (רביעי) ביקור בכפר חב”ד.

הביקור התקיים בעיצומו של יו”ד שבט, יום ההילולא של הריי”צ מליובאוויטש, ויום קבלת ההנהגה של הרבי מליובאוויטש.

ביקורו של הרב כהן נפתח בלשכת המרא דאתרא, הגאון החסיד רבי מאיר אשכנזי, יחד עם הגאון רבי מנחם מענדל והבה, ראש כוללי ‘תורה שלמה’ בארץ הקודש וראש כולל בכפר חב”ד, והרב ברוך ציקוואשוילי, רב בית הכנסת ‘שטיינבאך שול’ בכפר חב”ד ויו”ר מכון ‘דעת לישראל’.

במהלך המפגש דובר על מסירות נפשם של שלוחי חב”ד, על חינוך ילדי השלוחים, על הגעה לקהלים רחבים ועל רבנות במאור פנים. הרב כהן סיפר על פעולותיו בכל רחבי הארץ והעולם לקירוב רבים מאחינו בני ישראל לאבינו שבשמים.

הרב כהן, הסוחף רבבות באמצעות דרשותיו הידועות על אמונה וביטחון, שמע מהרבנים על החידושים הגדולים של תורת החסידות בנושאי השמחה והביטחון.

מלשכת הרב המשיכו האורח ומארחיו לבית 770 בכפר, שם התקבלו על ידי מנהל בית 770 הרב מנחם לאטר, שליווה את הרב כהן אל העתק חדרו של הרבי מליובאוויטש.

הרב לאטר סיפר לרב כהן על ייחודיותו של בית 770 ועל ההתבטאויות המופלאות של הרבי מליובאוויטש במהלך בנייתו.

בסיום הביקור העניקו הרבנים המארחים סדרת ספרים לרב כהן: ‘שמחה וביטחון בהשם’ (ליקוט שיחות של הרבי), ספר מסדרת שו”ע המבואר של ‘מכון דעת לישראל’ וקובץ ‘הלכה בטעמה’ של כוללי ‘תורה שלמה’.

הרב כהן הביע את התפעלותו מהספרים וציין בהתלהבות כי חברי המשלחת ידעו בדיוק איזה ספרים להביא לו.

בסיום הביקור נעמדו חברי המשלחת לתצלום משותף למרגלות בניין 770.

צילום: עקיבא שיינברגר
הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות