בכיר במשטרה מעריך: תוך ימים – חקירה פלילית נגד אבי חימי

קצין בכיר אמר ל-ynet כי בקרוב צפויה להיפתח חקירה פלילית נגד ראש לשכת עורכי הדין שהתפטר • "חימי בעצמו אמר שהיה איתה בקשר אישי והמליץ עליה להיות שופטת. גם אם עורכת הדין לא תתלונן, המשטרה מחויבת לחקור אם יש חשד לפלילים" • חקירה נגדו דורשת אישור היועמ"שית
חרדים 10
י' שבט התשפ"ג / 01.02.2023 20:05

קצין בכיר במשטרה העריך בשיחה עם לירן לוי מ-ynet, כי מעבר מבדיקה לחקירה פלילית נגד ראש לשכת עורכי הדין שהתפטר מתפקידו, עו”ד אבי חימי – הוא עניין של ימים בודדים.

הקצין אמר: “המשטרה לא יכולה להתעלם מהפרסומים. גם אם עורכת הדין תחליט שלא להתלונן, המשטרה מחויבת לחקור ברגע שנודע לה על חשד לעבירה פלילית”.

לדבריו, “כל מה שעלה עד עכשיו מהפרסומים ומהריאיון שלו, מייצר חשדות נגדו. זה שהוא אומר בעצמו שניהל איתה קשר אישי והמליץ עליה להיות שופטת – איפה הגילוי הנאות? הוא למעשה הפיל את עצמו כשהוא אמר בעצמו שהמליץ עליה”.

במשטרה בחנו כבר אתמול בבוקר את האפשרות לפתוח בבדיקת ממצאי התחקיר של אילה חסון בחדשות 13 על חימי – על אף שעורכת הדין שהוטרדה, לכאורה, טרם הגישה תלונה במשטרה.

אתמול בערב אישרו במשטרה כי הפרסום נבדק באגף החקירות והמודיעין בהתייעצות עם פרקליטות המדינה.

פתיחת חקירה נגד חימי דורשת אישור של היועץ המשפטי לממשלה.

אתמול, בראיון שהעניק לחדשות 12,  חזר חימי על הטענות לפיהן שיחת הוידאו שבמסגרתה חשף עצמו בפני עורכת הדין שהייתה צריכה את עזרתו כדי לזכות בקידום לשיפוט הייתה בהסכמה, וטען שהקשר ביניהם התנהל במשך שלוש-ארבע שנים, בעוד שאת הבקשה הגישה בסוף שנת 2021.

מנגד, עורכת הדין אמרה אמש לאילה חסון בחדשות 13: “לא הייתה הסכמה. היה אדם בעל מעמד שמרשה לעצמו לנהוג באופן שבו מצופה מגברים לא לנהוג בנשים תחת מרותם, נשים שזקוקות להם בהיבט המקצועי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    האם יש סיכוי ש...
    02/02/2023 00:55
    צילייגער
  1. תיפתח כאן תיבת פנדורה שתסבך לא מעט עוטי ג’לביות ושות’ וכיו”ב ?