ח”כ מעוצמה לגלנט: “רוצה הרתעה? תפסיק לבזבז תחמושת על נדל”ן”

לאחר התגובה המדודה של צה"ל לירי הרקטות לעוטף - ח"כ צביקה פוגל תקף את שר הביטחון: "תחסל בכירים ותסגור את השערים" • ח"כ אלמוג כהן: "החיבור בין אירועים ביו"ש לבין ירי מעזה - תקדים מסוכן לביטחון" • יו"ר העבודה תקפה: "נתניהו מחזיר אותנו לאחור"
אריה ריבקינד
ה' שבט התשפ"ג / 27.01.2023 12:19

אחרי הירי הראשון מרצועת עזה בכהונת הממשלה החדשה: התגובה של צה”ל לירי שבע הרקטות לעוטף עזה, שכללה פגיעה באתר ייצור רקטות תת-קרקעי ובמחנה צבאי של חמאס – גררה הבוקר (שישי) ביקורת חריפה מתוך הקואליציה.

שר הביטחון יואב גלנט, השוהה בוושינגטון, שנדרש לראשונה לפעול מול ירי רקטות מעזה, אמר: “ארגוני הטרור ברצועת עזה ספגו הלילה מהלומה מאש צה״ל בסדרת תקיפות. הנחתי את מערכת הביטחון להיערך לפעולה עם מגוון אמצעים התקפיים ומטרות איכותיות, למקרה ונדרש להמשיך ולפעול – עד להשבת השקט לאזרחי ישראל”.

ח”כ צביקה פוגל מעוצמה יהודית תקף את גלנט – וכתב בחשבון הטוויטר שלו: “שר הביטחון גלנט, אתה רוצה להשיג הרתעה? ובכן, כך משיגים הרתעה: סוגרים את השערים ולא מאפשרים מעבר סחורות ויציאת פועלים עד להחזרת הבנים, מחסלים בכירים ולא מבזבזים תחמושת על נדל”ן, והכי חשוב: תוקפים, לא מגיבים”.

חבר הכנסת מעוצמה יהודית, אלמוג כהן, הגיב מייד לאחר השיגור הראשון בסמוך לחצות: “אני מצפה שהתגובה לחמאס תהיה לא-פרופורציונלית. התקדים המסוכן של ‘חיבור’ האירועים בין יו”ש לעזה הוא סכנה אסטרטגית למדינת ישראל. דין העוטף כדין תל אביב!!!”

יו”ר העבודה מרב מיכאלי תקפה את הקואליציה: “נתניהו חוזר – מדיניות ה’טפטופים’ והירי לדרום חוזרת. אחרי שנה וחצי של התנהלות ביטחונית אחראית בתקופת ממשלת השינוי, נתניהו מחזיר אותנו לאחור, כולל בתחום הביטחון. ליבי עם תושבות ותושבי הדרום, שחוזרים לתקופה שבה נתניהו מחזק את חמאס שמצפה שוב לפרוטקשן של מזוודות דולרים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לא נדל"ן, דיונות חול
    27/01/2023 14:50
    יאיר
  1. הלוואי וישמידו בתים ומבנים.
    יורים טילים על חול… עאלק הרתעה