ביקור הקיצונים בג’נין: המשטרה עצרה חשוד בתמיכה בארגון טרור

אחד משלושת הקיצונים - בן 38, תושב מרכז הארץ, נעצר הלילה בביתו, לאחר שנפגש בג'נין עם מחבלים מהג'יהאד האסלאמי • צפויים עוד מעצרים
חיים טוויל
י"ט טבת התשפ"ג / 12.01.2023 15:26

המשטרה עצרה הלילה (חמישי) את אחד משלושת החרדים הקיצוניים שביקרו ונפגשו בתחילת השבוע עם פעילי טרור בג’נין – בחשד לתמיכה והזדהות עם ארגון טרור והפרת צו אלוף בכניסה לשטחי A.

המעצר בוצע לאחר שברשתות החברתיות פורסם תיעוד של ישראלים המשתייכים לגוף קיצוני, כשהם מבקרים בג׳נין פעילי טרור, בניגוד לחוק.

בעקבות התיעוד נפתחה חקירה בתחנת משטרת בית שמש שבמחוז ירושלים. הלילה עצרו שוטרי תחנת פתח תקוה את אחד החשודים, בן 38, תושב מרכז הארץ.

החשוד נעצר בביתו בחשד לתמיכה והזדהות עם ארגון טרור וכן בחשד להפרת צו אלוף, בכך שעל פי החשד נכנס עם אחרים לשטח A האסור בכניסת ישראלים ונפגש שם עם פעילי טרור שבהם הביעו תמיכה והזדהות.

בשעה הקרובה צפויה המשטרה לבקש את הארכת מעצרו של החשוד בבימ״ש, זאת לטובת מיצוי החקירה ובהתאם לצרכיה.

החקירה בתחנת בית שמש נמשכת.

בהמשך צפויים מעצרים נוספים.

העובדה שהשלושה ביקרו אצל בכירי הג’יהאד האיסלמי במחנה בפליטים, וערכו ביקור בביתו של בכיר הארגון בגדה בסאם א- סעדי, עשויה להתפרש כמעשה  חמור של הזדהות עם ארגון טרור – הכולל עונש מאסר ממושך.

מקורות פלסטיניים דיווחו ביום שני, כי המשלחת ביקרה במחנה הפליטים ג’נין – ובתיעוד שהתלווה לדיווח נראים שניים מחברי המשלחת בביקור בביתו של בסאם א-סעדי, בכיר הג’יהאד האיסלאמי העצור בישראל.

בתיעוד נוסף נראים השניים עומדים בפתח הכניסה למחנה הפליטים ג’נין לצידו של האסיר הביטחוני לשעבר המזוהה עם הג’יהאד האיסלאמי מאהר אל-אחרס.

בסרטון הוא משבח אותם על ביקורם ועל כך שאינם מכירים בישראל.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות