מירל שנפצעה מ’צפרדע’ תשוחרר: ‘הבית משתקם, הילדים שמחים’

מרת מירל דז'לובסקי, אם ל-11, שנפגעה באורח קשה לפני חודש מ'צפרדע' שדרדרו פורעים בהפגנה - בדרך להשתחרר הביתה • קרוב משפחתה: "בשבת היא הגיעה הביתה לפגוש את הילדים. קשה לה לנשום, הייתה מחוברת לצינורות והתינוקות בכו והיו בהלם ובפחד, מצד שני יכולנו לחגוג יחד"
חרדים 10
ט"ז טבת התשפ"ג / 09.01.2023 19:46

בשורה טובה: בעקבות שיפור שחל במצבה של מירל דז’לובסקי, חסידת קרלין בת 40 ואם ל-11 ילדים – שהועברה לאחר אשפוז ממושך ביחידה לטיפול נמרץ אל מחלקת השיקום בשערי-צדק – היא צפויה להשתחרר בקרוב מהמרכז הרפואי.

מירל נפגעה לפני חודש מפח ‘צפרדע’ שידרדרו פורעים בהפגנה ברחוב יחזקאל בירושלים.

ישראל, קרוב משפחה של מירל, סיפר לחדשות 12: “בשבת היא יצאה מבית החולים והגיעה הביתה לפגוש את הילדים. היא עוד הייתה מחוברת לצינורות והתינוקות בכו והיו בהלם ובפחד. זה היה עצוב לראות את זה, אבל מצד שני יכולנו לחגוג יחד את השבת עם הילדים.

“היא אמנם עדיין לא מרגישה טוב, קשה לה לנשום והיא משתעלת. הלילה מירל חזרה לבית-החולים ובקושי ישנה. אנחנו מקווים שמחר היא תשוחרר הביתה לילדים שלה”.

הוא הוסיף: “אני שמח שהמשטרה עשתה את עבודת הקודש שלה. אנחנו שמחים שהיא משתחררת. עם כל הקושי זה יום בשורה בשבילנו, הבית משתקם והילדים שמחים שבזכות הרופאים המסורים בשערי צדק היא חוזרת יותר בריאה ויותר חזקה”.

היום הוגש כתב אישום נגד שני חסידי ברסלב המעורבים בדרדור הפח שגרם לפציעתה הקשה.הנאשמים הם מאיר קצב, בן 22, וקטין כבן 16 ששמו אסור לפרסום, תושבי אלעד וירושלים.

אישום נגד הפורעים שדרדרו פח שפצע קשה את מירל דז׳ילובסקי

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חיות אדם
    10/01/2023 00:15
    חני
  1. לכלא ל 10 שנים