אימן עודה תקף את לפיד: “התרגלת לערבי מחמד, חבל שלא הפלנו אותך

יו"ר חד"ש-תע"ל תקף את יו"ר יש עתיד: "אנחנו נגד ההתנשאות של המרכז שמאל'' • טיבי תקף את לפיד ועבאס: "אם נחבר את שניכם - אחד מפה לפוליגרף והשני משם לפוליגרף, הוא יישרף לחלוטין"
אריה ריבקינד
ט"ז טבת התשפ"ג / 09.01.2023 16:41

יו”ר חד”ש-תע”ל איימן עודה תקף היום (שני) בישיבת סיעתו בכנסת את יו”ר האופוזיציה יאיר לפיד וטען כי בתקופת כהונתו נהרגו 114 פלסטינים.

עודה פנה ללפיד: “כמעט כל יום אני רוצה לשלוח לך להפסיק לשקר. אז די. תתבייש. התרגלת לערבי מחמד, לכן קשה לך עם ערבים זקופי קומה. הממשלה שלך הרגה 114 פלסטינים, חבל שאנחנו לא אלה שהפלנו את הממשלה שלך. אנחנו נגד ההתנשאות של המרכז שמאל”.

גם אחמד טיבי תקף את יו”ר יש עתיד: “אני רוצה לשאול את יאיר לפיד –  שיגיד דבר אחד שבו אנחנו משתפים פעולה עם הליכוד. אני אשתף אתכם פה בסוד מי שזחל בשבועיים האחרונים לקיש וניהל איתו מגעים ומו”מ כדי לשפר את ההצעה (-בוועדות) של הליכוד אליו – זה יש עתיד. אנחנו נהלנו מו”מ כמו שמקובל בין כל סיעות הבית”.

הוא  הוסיף: “יאיר, אתה מכיר את האמת ויודע שלא אנחנו הפלנו את הממשלה שלך, ושהיא קרסה מבפנים. ככה גם אתה אמרת לי. היא קרסה מבפנים כי ימינה קרסה, וכי מנסור עבאס לא הצליח לפטר את מאזן גנאיים, ואתה לא הצלחת לפטר את ג’ידא זועבי. שניהם עשו נכון, והתנגדו לחוק הסיפוח. השבוע, הוא מגיע שוב, וחד”ש תע”ל תצביע נגד, בדיוק כפי שהצביעה בכנסת הקודמת”.

טיבי תקף את לפיד ועבאס: “אם נחבר את שניכם – אחד מפה לפוליגרף והשני משם לפוליגרף, הוא יישרף לחלוטין ויפגע בשניכם. מקווה שהמסרים המשותפים האלה יפסקו, זה שקרי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות