יעצרו את העבודות? אשת תקשורת: “רכבת. עבודות בשבת. הנה צביעות”

אשת התקשורת טלי בן עובדיה פרסמה תיעוד מעבודות הרכבת בשבת • גולשים הגיבו לה: "למה תורם הציוץ הזה חוץ מלגרום לבלגן שיגרום להפסקת העבודות?" • יהודה שלזינגר: "אז כל הסערות וההפחדות שכתבת פה בחודשיים האחרונים הם שקר?!"
יוני גרין
י"ד טבת התשפ"ג / 07.01.2023 21:10

אשת התקשורת טלי בן עובדיה, עורכת חדשות ממקימי חברות החדשות של ערוצים 2 ו-10 וממייסדי אתר Ynet, פרסמה בחשבון הטוויטר שלה תיעוד מעבודות ברכבת בעיצומה של השבת – וכתבה: ‏”רכבת ישראל. עבודות בשבת. ממשלת ימין חרדים מלא מלא. הנה לכם צביעות”.

בתגובה לתיעוד הגיבו לה עשרות גולשים חילונים כי הציוץ שלה יגרום לפוליטיקאים החרדים לדרוש את הפסקת העבודות. “למה תורם הציוץ הזה חוץ מלגרום לבלגן שיגרום להפסקת העבודות בלחץ מטופש ופגיעה אנושה בתושבי הפריפריה שמחכים לחזרה לפעילות תקינה?”, כתב לה אחד הגולשים.

העיתונאי עידן ארץ מ’גלובס’ הגיב: “עדיף לשמור על זה בשקט. המטרה הרי היא לסיים את עבודות התשתית כמה שיותר מהר, אין דרך אחרת להתמודד עם קצב גידול האוכלוסיה בישראל”.

העיתונאי יהודה שלזינגר מ’ישראל היום’ הגיב: “אז כל הסערות וההפחדות שכתבת פה בחודשיים האחרונים הם שקר?!”.

רחל לרנר הגיבה לה: “הנה הוכחת בעצמך שהשד לא נורא. ממשלת ימין מלא עם חרדים שומרת על הססטוס קוו. גם עבודות חיוניות של הרכבת. הוכחת שהשפיות נמצאת בימין. הטרלול של השמאל והשנאה לכל מה שהוא לא חילוני פוסט ציוני מטריפה אתכם. הציבור השפוי העניש אתכם בהרחקה ממושכות השלטון”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אין בושה יותר
    08/01/2023 00:37
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. הם פשוט לא יודעים מה לעשות השמאלנים.
    הם ייתנו לכל העולם לסבול ולסבול העיקר להשמיץ
    חתיכת אפס בגללך והבלאגן שאת עושה עבודות הרכבת יימשכו ויימשכו ואותך זה לא מעניין