אמסלם תוקף שוב: “נבחרתי למקום הרביעי. עכשיו כבר אין צורך בדודי?”

חבר הכנסת מהליכוד, שלא קיבל תפקיד בממשלה, ממשיך המתקפה: "את אף אחד לא עניין הסגנון כאשר זה שירת וסייע לנו משמעותית לעלות לשלטון!"
אריה ריבקינד
י"ד טבת התשפ"ג / 07.01.2023 20:50

חבר הכנסת דודי אמסלם מהליכוד, שלא קיבל תפקיד בממשלה מנתניהו – לאחר שהציב  אולטימטום ודרש את תיק המשפטים או יו”ר הכנסת –  ממשיך לתקוף את התנהלותו של ראש הממשלה.

“נבחרתי למקום הרביעי בפריימריס על ידי אותם בוחרים שבחרו בנתניהו! בזמן שנתניהו נרדף ונתפר הצעקות והמלחמות שעשיתי לא היו בעייתיים. את אף אחד לא עניין הסגנון כאשר זה שירת וסייע לנו משמעותית לעלות לשלטון! עכשיו כבר אין צורך בדודי – שחס וחלילה זה לא יפגע יתר על המידה באופוזיציה?!”, צייץ בחשבון הטוויטר שלו.

המתקפה מגיעה לאחר שביום שישי תקף אמסלם, בצורה חסרת תקדים, את ראש הממשלה, כאשר יצא להודות לאוהדים שהגיעו להפגין מול ביתו על שנותר מחוץ לממשלה:

“אני לא איש של תפקידים. הייתה כאן השפלה מאוד מכוונת כלפיי. אמרתי לו (נתניהו) אתה יו”ר הליכוד ובחרו בך כראש ממשלה, אבל תזכור שאותו קהל שם אותי במקום הרביעי ברשימת הליכוד. לא באו ובחרו אותו בבית הכנסת. דרך אגב, אני לא מבקש שום דבר שלא מגיע לפי הסדר. נתת ללוין את המשפטים – אחלה, נתת לגלנט חבר שלי, נתן לכהן, מה עם דוד אמסלם? מה איתי? מה חטאי ומה פשעי? אותי לא משפילים. אותנו הספרדים לא ישפילו, אף פעם. אותנו בני עדות המזרח אף אחד לא ישפיל – גם לא ראש ממשלה מטעם הליכוד”.

הוא הוסיף: “אצלנו בבית אנחנו דרג ב’? אמסלם דוד? רוב המצביעים בליכוד זה אמסלמים וביטנים, אנחנו צריכים להתנצל כי יצאנו מקום רביעי? מה זאת החוצפה הזאת? אני רואה בזה כפיות טובה עצומה של ראש הממשלה.

“דרך אגב, אני אמרתי לו את זה. אבל זה לא חשוב. עם ישראל יותר חשוב מדודי אמסלם ומהליכוד ולכן אנחנו נמשיך לעבוד למען עם ישראל. אנחנו נציל את המדינה ומתכוונים יום יום להמשיך לדאוג לשכבות החלשות ולמשילות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות