קרעי: “אבטל את רפורמת הקומה הכשרה” • משה גפני: “אני שמח”

שר התקשורת החדש: "מצאתי שהמניעים לרפורמה הזו לא היו דאגה לצרכנים אלא ניסיון להתערב בהרגלי שימוש והעדפות" • יו"ר ועדת הכספים: "זהו אחד הנושאים שהתחייבנו לבטל"
אריה ריבקינד
ט' טבת התשפ"ג / 02.01.2023 13:47

שר התקשורת שלמה קרעי הודיע היום (שני), בטקס כניסתו לתפקיד במקומו של השר היוצא יועז הנדל,  כי בכוונתו לבטל את רפורמת הטלפונים הכשרים.

השר קרעי אמר בטקס:  “השר היוצא קיבל החלטה בעניין הרגלי השימוש בטלפון סלולרי בציבור החרדי. אחרי שהעמקתי בנושא, מצאתי שהמניעים לרפורמה הזו לא היו דאגה לצרכנים אלא ניסיון להתערב בהרגלי שימוש והעדפות של אזרחים פרטיים. בכוונתי לחתום בימים הקרובים על ביטול רפורמת הקומה הכשרה. לא נתערב בהחלטות של שום משתמש באף מגזר. מדיניות המשרד תחתיי תותיר את החופש בידי האזרח”.

יו”ר ועדת הכספים, ח”כ משה גפני, הגיב: “אני מברך את שר התקשורת שלמה קרעי על החלטתו לבטל את הרפורמה בטלפונים הסלולריים שנועד לפגוע בציבור החרדי ולהתערב באורח חייו. זהו אחד הנושאים שהתחייבנו לבטל עם הקמת הממשלה החדשה ואני שמח על כך”.

ההחלטה של השר קרעי מגיעה לאחר שבהסכמים הקואליציוניים סוכם כי הרפורמה בטלפונים הכשרים תבוטל – אך לצד זאת קיימת מחלוקת קשה בין אגודת ישראל ל’דגל’ על המתווה שיחליף אותה.

בעוד אגודת ישראל דורשת להותיר את השליטה בידי ‘ועדת הרבנים לענייני תקשורת’ הנמצאת בשליטת גור, ב’דגל’ דורשים חקיקת מתווה שיאפשר הקמת ועדות נוספות.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות