“באולפן הזה לא משמיצים חרדים”: כשהמגיש שי גולדן התפוצץ

בתיה כהנא דרור מ'ישראל ביתנו' תקפה באולפן ערוץ 14 את הציבור החרדי - ומה שהיא חטפה מהמגיש שי גולדן חורך את הרשתות • גולדן: "שום דבר לא מתקרב לרמת וכמות והיקף האהבה והכרת התודה שאני זוכה לה מאחיי החרדים, פשוט מציפים ועוטפים אותי באהבה אין קץ. זה מדהים"
חרדים 10
ח' טבת התשפ"ג / 01.01.2023 20:47

בתיה כהנא דרור, דתית-לאומית הממוקמת במקום השמיני ברשימת ‘ישראל ביתנו’ לכנסת, התראיינה לשי גולדן בערוץ 14 ותקפה את הציבור החרדי.

כהנא דרור אמרה כי החרדים “מחללים את התורה”. בתגובה לדבריה, פתח המגיש גולדן במתקפה חריפה נגדה ואמר לה כי היא צריכה להתבייש.

“באולפן שלי”, הוא אמר. “אני לא אתן שישמיצו את הציבור החרדי. יש מספיק אולפנים שעושים את זה, אצלי זה לא יקרה. תתביישי!”.

הוידאו מדבריו הופץ ברשתות החברתיות וגרף מאות אלפי צפיות  ועשרות אלפי לייקים.

גולדן עצמו התייחס לכך בחשבון הפייסבוק שלו:

“הרבה שנים אני עיתונאי ומצוי בעין הציבור, ברמה כזאת או אחרת. הרבה שנים משמיע דיעות וטוען טענות ומייצר תוכן לפרנסתי. שום דבר לא מתקרב לרמת וכמות והיקף האהבה והכרת התודה שאני זוכה לה מאחיי למחנה הזה. היום אלה אחיי החרדים, ונאמני תורת ה׳, שפשוט מציפים ועוטפים אותי באהבה אין קץ.

“זה מפעים. זה מקסים. זה מדהים. זה גורם לי להבין שהם מזכים אותי בזכות גדולה, הרבה יותר מאשר אני תורם ונותן. אין לי מילים להודות ולהוקיר את כל הכותבים והפונים. וסליחה סליחה סליחה, שאינני מצליח להשתלט על כל ההודעות והתודות.

“בסך הכל אמרתי את מה שאני מאמין בו מעומק הלב, והנה: נחשול של אהבה בחזרה. אשרי שזכיתי. תודה לכם. ממש ממש. אני נרגש מאד”.

בהמשך פרסם פוסט נוסף: “חשבתי על זה קצת, וההיקף של האהבה וההזדהות עם מה שאמרתי היום, יושב על משהו עמוק יותר מאשר רק ההגנה הנמרצת ומלאת פאתוס שלי (החולשה שלי לתיאטרליות היא מן המפורסמות) על אחיי החרדים בדם.

“אני חושב שמי שהאזין לדברים שאמרתי היום בקשב ובניואנס, שמע בהם גם אמונה מלאת התכוונות שלי לכך שהחרדים באמת ובתמים רוצים לקחת חלק בחברה הישראלית, ולקחת חלק בכתיבת הסיפור הישראלי. ונדמה לי גם שהם מנסים לומר זאת, במעשים, לציבור החילוני, אבל הוא כה מבועת ושטוף דיעה קדומה, עד שאין בכלל עם מי לדבר.

“ואני בכלל מזהה מגמה חרדית עמוקה והיסטורית, לא לחילון, כי אם להצטרפות לקולקטיב הישראלי, אבל באמת לעומק, ולא רק בגוף, גם בזהות הראשונית. ואני חושב שזה רגע גדול והיסטורי ועוצר נשימה בעוצמתו, וכל-כך חבל שהציבור החילוני מחמיץ את הסנטימנט הזה, של הושטת היד הכנה של החרדים הנהדרים האלה לשלום לחברה הישראלית.

“אני בוחר ללחוץ את היד הזאת ולחבקה לחיקי. ואני מאמין שזה המפתח ליצירת ישראל חדשה ועמוקה ומגוונת ובאמת ישראלית ויהודית ברמות העמוקות. אני לא מדבר על הגאולה עצמה, אם כי במידה והציבור החילוני יבחר לחבק את זה החרדי, בהחלט יקרב עניין זה את הגאולה.

 

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מיליארד וחצי איש?
    01/01/2023 21:05
    היסטוריון
  1. מיליון וחצי איש! מר גולדן תדייק בלשונך.

  2. מדהים
    01/01/2023 21:19
    יהודי
  3. כל הכבוד

  4. גאון בהתבטאות. רודף צדק אמיתי !!! מחמם את הלב!!!!!!!
    01/01/2023 23:49
    אנונימוס
  5. חיפשתי אחריך שבועות והבנתי היום שלא היית בקו הבריאות. אז ראשית רפו”ש וברוך רופא חולים.
    שנית, כל אולפן שאינו מארח אותך פשוט מפסיד! מילים כדורבנות! צדק צרוף!
    אבוקה בחשיכה!!!!!!!

  6. קול שפוי במדינה הזאת. נמאס מההסתה נגד החרדים
    02/01/2023 10:58
    וואווו
  7. בושה! במקום שנהיה מאוחדים יש שנאה ככ גדולה על ציבור שלם שאפילו לא מכירים אלא הכל בססמאות.
    עצוב מאוד. באהבת ישראל נביא את הגואל