שקד: אמרת שתחזור תוך 3 חודשים • דרעי: אז טעיתי, לקח קצת יותר

שר הפנים אריה מכלוף דרעי: שמח לחזור למשרד בו פעלתי במשך שנות כהונתי לקידום הצדק החלוקתי, צמצום הפערים בין הרשויות המקומיות ושיפור איכות השירותים" • שקד: "שברנו השנה שיא של כל הזמנים בתכנון יחידות דיור"
אריה ריבקינד
ח' טבת התשפ"ג / 01.01.2023 13:56

בטקס חילופי השרים שהתקיים היום (ראשון) במשרד הפנים נפרדו עובדי המשרד מאיילת שקד, שרת הפנים היוצאת וקיבלו את פני השר הנכנס, ח”כ אריה מכלוף דרעי ואת סגן שר הפנים, ח”כ משה ארבל.

הנהלת המשרד – בראשם מנכ”ל משרד הפנים יאיר הירש, מנכ”ל רשות האוכלוסין תומר מוסקוביץ, יו”ר מטה התכנון, שלומי הייזלר ומנכ”ל מינהל התכנון, רפי אלמליח – איחלה לשרה היוצאת בהצלחה וברכו את השר החדש-ישן.

השרה שקד אמרה לדרעי: “לפני שנה וחצי אני הייתי השרה הנכנסת ואתה היית היוצא. אמרת שתחזור תוך שלושה חודשים, אבל זה לקח קצת יותר. אני מחזירה את המשרד במצב מצוין”.

דרעי מצידו ענה לשקד בהומור: “אז טעיתי. לקח קצת יותר משלושה חודשים, לא נורא”.

בדבריו בטקס אמר השר הנכנס: “אני שמח לחזור למשרד הפנים בו פעלתי במשך שנות כהונתי לקידום הצדק החלוקתי, צמצום הפערים בין הרשויות המקומיות ושיפור איכות השירותים המוניציפאליים הניתנים לתושבי המדינה, בכהונתי זו אמשיך ואפעל ללא לאות לקדם את השלטון המקומי על כל מגזריו, להוביל פרויקטים מוניציפאליים, הגדלת תקציבי מענק האיזון והשבחת ההון האנושי.

“אני מכיר ויודע מיהו הצוות המקצועי המצוין של המשרד ואני בטוח כי יחד נצעיד את המשרד לתהליכים רבים וטובים יותר למען התושבים במדינת ישראל”.

השרה היוצאת איילת שקד ברכה את השר הנכנס ואמרה: “פעלתי בכל כוחי על מנת לקדם וליישם את מדיניותי בכל תחומי המשרד הרלוונטיים הן בקידום השלטון המקומי וצמצום הפערים בין השכבות השונות באוכלוסיה, הן במשבר הדיור הכולל קיצור וזירוז הליכי תכנון, הגדלת היצע הדיור והן בשמירה על זהותה היהודית של המדינה. אני מודה לצוות המקצועי של המשרד על עבודה מצויינת לקידום מדיניותי.

“שברנו השנה שיא של כל הזמנים בתכנון יחידות דיור. מעל 155,000 אושרו בועדות התכנון – עברנו את היעד של 125,000 – מתוכם כ-44,000 בותמ”ל. שווקו גם מעל 100,000 יחידות. אם הממשלה החדשה תמשיך באותו קצב אין ספק שעליית מחירי הדיור תיבלם. תודה לכל עובדי משרד הפנים, עובדי מנהל תכנון ומטה התכנון הלאומי ועובדי רשות האוכלוסין וההגירה על עבודה מאומצת ומקצועית”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הנפקת ת.ז ביומטרי
    01/01/2023 15:22
    אבי
  1. לשר הפנים החדש -ישן אריה מכלוף אנא ממך תקן את העוולה הנוראה שכדי להנפיק ת.ז צריך לחכות בתור כחצי שנה מדוע שהלשכות לא יהיו פתוחות יותר שעות לקהל ?