“בגלל לפיד יש בן גביר”: בוקר של מריבות באופוזיציה המסוכסכת

ח"כ בני גנץ תקף ההתנהלות של ח"כי האופוזיציה: "מבקש לגנות את ההפרעות לנאום ראש הממשלה הנכנס" • ח"כ קארין אלהרר מיש עתיד תקפה אותו - ובמחנה הממלכתי לא נשארו חייבים: "לא נקבל ממך הטפות מוסר, ריסקתם את מרצ מתחת לאחוז החסימה, פעלתם נגד מפלגות הגוש"
חרדים 10
ו' טבת התשפ"ג / 30.12.2022 10:54

סדקים באופוזיציה: מליאת הכנסת תמכה אתמול (חמישי) בממשלתו השישית של ראש הממשלה בנימין נתניהו, ברוב של 63 ח”כים מול 54 מתנגדים.

בעת שנתניהו הציג את ממשלתו וקווי היסוד, חברי כנסת מסיעות האופוזיציה הפריעו לנאומו.

מי שגינה את התנהלות חבריו לספסלי האופוזיציה היה יו”ר המחנה הממלכתי, בני גנץ.

כאשר עלה לדוכן במליאה, אמר גנץ:  “חברי הכנסת, אזרחי ישראל, אלו מכם שבאו לכאן היום ואלו שצופים בנו מהבית, ראשית אני מבקש לגנות את ההפרעות לנאום ראש הממשלה הנכנס, וגם את חוסר הכבוד שהופגן ביציאה מהאולם בעת דברי ראש הממשלה היוצא, בדמוקרטיה צריך לדעת לכבד, צריך לדעת להקשיב, גם אם הדברים צורבים וקשים”.

דבריו הממלכתיים של גנץ לא התקבלו בעין יפה אצל כל חבריו מסיעות אחרות באופוזיציה.

השרה לשעבר ח”כ קארין אלהרר מיש עתיד תקפה את גנץ וכתבה: “אבי מעוז ואיתמר בן גביר מושבעים לממשלה שמסתמנת כהכי קיצונית ומפלה, אבל חשוב היה לו לגנות את ההפרעות לנתניהו”.

במחנה הממלכתי לא נשארו חייבים – והשיבו לאלהרר: “אולי את שכחת, אנחנו לא. בגללך ובגלל לפיד יש בן גביר. מי שבכוונת מכוון במקרה הרע, או במחדל במקרה הטוב – ריסקו את מרצ מתחת לאחוז החסימה, פעלו נגד מפלגות הגוש בחוסר אחריות וביהירות, וישבו במסעדה בליל סגירת הרשימות במקום לדאוג לגוש – אלו אנשים מהמפלגה שלך. לא נקבל ממך הטפות מוסר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות