‘ילד גיבור’: חרדי בן 12 הציל אישה שעברה התעללות והוכתה ברחוב

מיכאל סבג, ילד חרדי כבן 12, גילה אומץ ותושיה כאשר דיווח למוקד 100 על גבר שתוקף אישה ברחוב, וחשף מסכת עבירות חמורות שהסתיימה היום בכתב אישום חמור • במשטרה העניקו לו תעודת הערכה והוקרה: "אנחנו גאים בך"
חייים טוויל
ד' טבת התשפ"ג / 28.12.2022 18:37

“ילד גיבור”:  כך מכונה מיכאל סבג, ילד חרדי כבן 12, בפי שוטרי תחנת אשדוד – לאחר שגילה אומץ ותושיה כאשר דיווח למוקד 100 של המשטרה על גבר שתוקף אישה ברחוב, וחשף מסכת עבירות חמורות שהסתיימה היום (רביעי) בהגשת כתב אישום חמור.

ראשיתה של החקירה החלה לפני שבועיים וחצי, בי”ז כסלו, כאשר במוקד 100 של המשטרה, התקבלה שיחה מילד בשם דניאל סבג מאשדוד, בה דיווח כי הוא מבחין בגבר המכה אישה ברחוב ומגדף אותה.

שוטרים שהוזעקו לזירה, תוך יצירת קשר עם דניאל, הגיעו תוך זמן קצר ואיתרו את הנאשם שנעצר מיד לחקירה.

האישה הובאה לתחנת המשטרה, שם החלו השוטרים לגבות תלונתה, שבמהלכה חשפה בפניהם מסכת ארוכה של כשנתיים, בהן ביצע בה הנאשם עבירות אלימות ומעשים חמורים מאוד.

במקביל, מתחקור זהותו של הנאשם, עלה כי מדובר בתושב חברון השוהה בישראל בניגוד לחוק, וכי במשך תקופה ארוכה נהג להתחזות באמצעות תעודת זהות ישראלית, ובדרך זו לקיים את מרכז חייו עם הקורבן בתוך ישראל.

חוקרי משטרת אשדוד שהמשיכו באיסוף הראיות והממצאים, חשפו עוד ועוד מקרים בהם ביצע הנאשם עבירות חמורות, בהן עבירות של מעשים חמורים, אלימות והתחזות כלפי הקורבן, במהלך השנתיים האחרונות.

בראשית השבוע, לאור המעשה האמיץ של מיכאל, הוא זומן ללשכת מפקד תחנת המשטרה באשדוד, שם במעמד סגל הפיקוד של התחנה והוריו, העניק לו סגן מפקד התחנה, רפ”ק אלי מלול, תעודת הערכה והוקרה, ואמר לו: “גילית הרבה אומץ ותושיה, ועצרת דבר לא טוב, אנחנו גאים בך על זה שגילית אזרחות טובה, אתה גיבור”.

נגד הנאשם, כבן 42, הוגש היום כתב אישום חמור על ידי פרקליטות מחוז דרום (פלילי), ובקשה למעצרו עד תום ההליכים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ילד גיבור!!
    28/12/2022 18:46
    בו"ה
  1. ילד גיבור ואמיץ!! אשריו!!