‘השומרים’: פקח השיטור העירוני ב”ב תקף מתנדבים שלנו בזירת ירי

אמש בוצע  ירי לעבר רכב חונה ברחוב האדמו"ר מקוצק - ובמקום התפתח עימות • 'השומרים': "מגננים בחריפות את התנהלות הפקח של עיריית בני ברק, שתקף מתנדבים ואת יו"ר הארגון" • "שומרים לעצמנו הזכות לפנות לגורמי האכיפה, במטרה למצות ההליכים הפליליים נגדו"
חייים טוויל
א' טבת התשפ"ג / 25.12.2022 19:31

במוצאי שבת בוצע ירי לעבר רכב חונה ברחוב האדמו”ר מקוצק בבני ברק. לא היו נפגעים.

לפי עדי ראייה, הירי בוצע בידי שניים שרכבו על אופנוע ונמלטו מהזירה.

שוטרים שהגיעו למקום איתרו רכב חונה שנפגע מהירי, וחוקרי זיהוי פלילי איתרו בזירה מספר קליעים. לפי המשטרה, הרקע לאירוע הוא פלילי, נפתחה חקירה והנסיבות נבדקות.

אלא שעל רקע התקרית התפתח עימות בין מתנדבי ארגון ‘השומרים’ בני ברק לבין פקח של השיטור העירוני של עיריית בני ברק.

בהודעה של ‘השומרים’, הארגון “מגנה בחריפות את התנהלותו של פקח השיטור העירוני של עיריית בני ברק, אשר תקף אתמול מתנדבים ואת יו”ר הארגון חיים רוטר בזירת הירי ברחוב האדמו”ר מקוצק בעיר”.

בהודעה נאמר עוד: “בארגון רואים בחומרה את התנהלותו של הפקח למול המתנדבים שפועלים במסירות ובשיתוף פעולה מלא עם המשטרה. גם אמש פעלו המתנדבים בסמוך לזירת הירי אל מול התושבים, במטרה לאתר צילומי אבטחה שעשויים לסייע באיתור החשודים בביצוע הירי”.

בארגון ‘השומרים’ מציינים, “כי לא מדובר בפעם הראשונה שבה הפקח מתנהל באופן ברוטאלי כלפי מתנדבי ארגון השומרים”.

בארגון הוסיפו: “הנהלת הארגון שומרת לעצמה את הזכות לפנות לגורמי האכיפה הרלוונטיים במטרה למצות את ההליכים הפליליים נגד הפקח ולהביא אחת ולתמיד להפסקת ההתנהלות האלימה כלפי המתנדבים ותושבי העיר”.

מעיריית בני ברק לא התקבלה תגובה לפניית חרדים 10.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות