אשה ביקשה בפייסבוק עזרה קטנה. למה שקרה אחר כך היא לא ציפתה

כרמלה לוי, אישה מבוגרת, בסך הכל העלתה פוסט לקבוצת הפייסבוק 'פוטושופ חכם' וביקשה שיוסיפו לה לתמונה שיניים תחתונות • אתמול העניק לה ד"ר אלכס רפופורט, רופא שיניים מראשון לציון, את כל השיניים התחתונות - בהתנדבות: "כעת גם תוכל לחייך בפה מלא"
שלמה בן חיים
כ"ח כסלו התשפ"ג / 22.12.2022 11:15

לפני 10 ימים פרסמה כרמלה לוי בקבוצת הפייסבוק ‘פוטושופ חכם’ תמונה ולצידה בקשה: “היי חברים, ממש אשמח אם תוכלו להוסיף לי שיניים תחתונות. לצערי נשברו לי לפני שנה ואין באפשרותי לעשות חדשות ואין לי תמונה יפה מהתקופה האחרונה. תודה לכם”.

היא הוסיפה וביקשה: “אם אפשר לא לצחוק על התמונה – אני אישה נכה”.

כרמלה זכתה לכמעט 1,000 תגובות מהגולשים: היו מי שאכן שלחו לה תמונה מתוקנת עם שיניים, אחד  כתב כי אם כל אחד מחברי הקבוצה יתרום 100 שקלים – יוכלו לממן לה את הטיפול.

אבל מי שהרים את הכפפה והותר את כולם נרגשים היה ד”ר אלכס רפופורט, שאשתו ליאורה הסבה את תשומת ליבו לפוסט של כרמלה.

“אני אמנם חלש בפוטושופ אבל יכול לנסות לעזור לך במציאות, להשלים את השיניים התחתונות שחסרות לך בהתנדבות, כך שתוכלי לחייך מכל הלב תמיד. אישתי היקרה האירה את תשומת ליבי לפוסט שהעלת פה. את יכולה לפנות אלי בפרטי, המרפאה שלי בראשון לציון”, כתב לה.

אתמול כרמלה זכתה לשיניים תחתונות חדשות.

ד”ר רפפורט כתב, לצד תמונות: “לפני כ- 10 ימים, כרמלה לוי ביקשה בקבוצת פוטושופ חכם, שיוסיפו לה שיניים תחתונות בתמונה מאחר ומסתובבת כשנתיים בלי שיניים תחתונות כלל. ולפחות שתיהיה לה תמונה שתזכיר לה איך זה לחייך עם שיניים מלאות בפה.

“אישתי היקרה הפנתה אותי לפוסט המדובר והחלטתי להרים את הכפפה. מאחר ובפוטושופ אני חלש, הצעתי לכרמלה, שתגיע למרפאתי ואבנה עבורה שיניים אמיתיות על אמת, בהתנדבות מלאה. שתוכל להנות מהן לא רק בתמונה אלא גם בחיים.

“היום ברוך השם הענקנו לכרמלה שיניים תחתונות חדשות וכעת גם תוכל לחייך בפה מלא וגם יכולת האכילה והלעיסה תשתפר לאין שיעור. תודה מיוחדת למעבדת השיניים המסורה שלי ולטכנאים סנדי ודורון שללא עזרתם , כל זה לא היה קורה. תודה לטל חכם שהקים את הקבוצה הנפלאה הזו ובזכותו לעיתים חלומות מתגשמים. תודה לכם חברים יקרים על התמיכה והפרגון.

“תודה לבורא עולם שבזכותו הכל קיים. בעזרת השם נעשה ונצליח”.

הד”ר זכה לעשרות אלפי לייקים וליותר מ-2000 תגובות על המעשה האצילי שלו.

כרמלה הגיבה לו: “תודה רבה לך ולאשתך המדהימה ולצוות הטכנאים על המתנה שקיבלתי בזכותכם. רוצה להודות גם לטל חכם ולכול חבריי הקבוצה שבזכותכם כל זה לא היה קורה. שהשם ישלח לכולכם אושר וחיוך תמידי כמו שגרמתם לי לחייך בהמון אהבה ותודה, כרמלה”.

הדפס כתבה

7 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ד"ר רפפורט
    23/12/2022 01:28
    שרית
  1. אתה צדיק! אני שברתי את השיניים הקידמיות לפני שנתיים. מעל שנה הסתובבתי ללא שיניים מכיוון שלא היה לי כסף לתת למרפאת השיניים. למזלי היו מסכות, אתה טוב לב, ובע”ה הקב”ה יתן לך שפע של פרנסה. אמן.

  2. הלב היהודי
    23/12/2022 08:15
    ציוני
  3. מרגש עד דמעות עם לב יהודי חם רופא אציל נפש שאךוהיפ יתן לך ולזוגתך לחייך כל חייך אמן.

  4. הלב היהודי
    23/12/2022 08:16
    ציוני
  5. מרגש עד דמעות עם לב יהודי חם רופא אציל נפש שאלוהים יתן לך ולזוגתך לחייך כל חייך אמן. נתינה היא סוג של אושר

  6. תודה לך דר רפפורט על הדוגמא שאתה נותן
    23/12/2022 08:40
    אספקלריא
  7. ה’ ישלם לך כפליים טוב.
    עם ישראל חי וקיים ועושה טוב!

  8. דוקטור רפפורט אלכס
    23/12/2022 09:42
    שושנה
  9. שירבו אנשים כמותך כל הכבוד לך על הנתינה העזרה אין מילים.

  10. תודה לאל שיש אנשים כמוך בעולם!!!!
    23/12/2022 18:13
    ניקי
  11. כל הכבוד , אמן ואלוקים יחזיר לך כגמולך !! אושר בריאות וכל הטוב שבעולם!!!!

  12. אתה איש מדהים
    24/12/2022 07:45
    ע.ה
  13. יישר כוח