“נשלף” מביתו שכותר: נעצר מחבל מפיגוע הירי על חסיד חב”ד ביום ו’

בעקבות מידע של השב"כ עצרו לוחמים את המבוקש, שריצה בעבר עונש מאסר בישראל בגין מעשי טרור • יוסי דגן: "לתפיסת המחבל הנאלח באופן מיידי יש חשיבות גדולה"
חיים טוויל
כ"ז כסלו התשפ"ג / 21.12.2022 19:13

לוחמי הימ”מ, השב”כ וצה”ל עצרו היום (רביעי) בצהרים את מג’האד מזיד, מחבל מבוקש, החשוד במעורבות בפיגוע הירי בסמוך לחוות גלעד ביום שישי האחרון – במהלכו ירו על שמואל רייניץ, חסיד חב”ד, תושב העיר החרדית עמנואל.

בתיעודים שהתפרסמו בתקשורת הפלסטינית, נראים כוחות של לוחמי הימ”מ וסיירת גולני מכתרים את ביתו ועוצרים אותו.

מג’האד מזיד, בן 25, הוא מחבל חמאס שריצה עונש מאסר בישראל, בגין מעורבותו בפעילות טרור.

הוא נעצר בביתו והועבר לחקירה בשירות הביטחון הכללי.

ביום ראשון נעצר מחבל נוסף החשוד במעורבות בפיגוע – נאצר נקיב, בן 47, תושב מחנה הפליטים עסכר בשכם, החבר בתנזים שגם הוא היה כלוא בישראל בעבר בגין מעשי טרור.

הוא היה מעורב בעבר בפיגוע ירי, סחר באמל”ח וחשוד כמי שמעורב בפיגוע הירי. במהלך הפעילות הכוחות עצרו גם את בנו של נאצר נקיב, שחשוד במעורבות באותו פיגוע הירי.

שמואל רייניץ מעמנואל שניצל מפיגוע הירי ביום שישי סיפר בראיון לתוכנית ‘קלמן ליברמן’ ברשת ב’: “ליד מוצב הסלע, מכונית עם לוחית זיהוי צהובה שעמדה בצד עשתה פרסה כשהתקרבתי, כמעט חסמה אותי. זזתי שמאלה, עקפתי אותו ושמעתי יריות.

“המחבל ישב עם רובה ארוך וקנה בחוץ. אני חושב שהוא צחק. השמשה נשברה. ברחתי מהזירה, עצרתי בצד. ראיתי שאני נושם, נגעתי בראש, ראיתי שהכול בסדר והודתי לה’. אחרי זה המפקדים של הצבא הגיעו והוציאו כדור ממשענת הראש שלי, שנכנס מהדלת הימנית”.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן בירך את מח”ט שומרון אל”מ שמעון סיסו על לכידת המחבל. “בשם תושבי השומרון ועם ישראל כולו אני מודה לצה”ל לשב”כ ולמערכת הבטחון על הפעולה המהירה והיעילה.

“הייתי שם בזירת הפיגוע ביום שישי וכפסע היה מאירוע עם הרוג, רק בנס גדול האירוע הסתיים ללא נפגעים. לתפיסת המחבל הנאלח באופן מיידי יש חשיבות גדולה. ההתיישבות בשומרון ועם ישראל כולו חזקים, לעולם לא נשבר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כדור בראש וזהו
    25/12/2022 07:37
    יאיר
  1. נמאס לראות מליון כוחות על כלב מנוול אחד.
    כדור אחד בראש, יעשה את העבודה