“מצבו של הרב דרוקמן לא טוב, לא בהכרה, לקרוע שערי שמיים”

החמרה נוספת במצבו הרפואי של זקן רבני הציונות הדתית, הרב חיים דרוקמן: מאושפז במחלקת טיפול נמרץ 'בהדסה עין כרם' ללא הכרה - לאחר שחלה בקורונה • בנימין נתניהו: ''מתפלל מעומק ליבי, יחד עם רבים מעם ישראל, לרפואתו" • התפללו: הרב חיים מאיר בן מילכה לרפואה שלמה
יוני גרין
כ' כסלו התשפ"ג / 14.12.2022 21:46

התדרדרות במצבו הרפואי של זקן רבני הציונות הדתית: שר האוצר המיועד ח”כ בצלאל סמוטריץ’ הגיע הערב (רביעי) אל המרכז הרפואי ‘הדסה עין כרם’ בירושלים, שם מאושפז הרב חיים דרוקמן.

בצאתו מ’הדסה’ ביקש סמוטריץ’ להתפלל לרפואת הרב – וסיפר: ”עם ישראל חייב הרבה מאוד למורנו ורבנו הרב דרוקמן. מצבו של הרב לא טוב, הרב לא בהכרה. אני מודה מאוד לצוות הרפואי כאן בהדסה ובמחלקת טיפול נמרץ וקורא לציבור לקרוע שערי שמיים בתפילות לרפואת הרב חיים מאיר בן מילכה. והן אל כביר לא ימאס תפילת רבים”.

ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו אמר: ”מתפלל מעומק ליבי, יחד עם רבים מעם ישראל, לרפואתו של הרב חיים מאיר בן מילכה דרוקמן. אל נא רפא נא לו”.

גם יו”ר ש”ס אריה דרעי פרסם הודעה: “‏יחד עם כל עם ישראל מעתיר בתפילה לרפואת הרב חיים מאיר בן מילכה דרוקמן הזקוק לרחמי שמיים. אל נא רפא נא לו”.

הבוקר חלה החמרה במצבו של הרב בן ה-90, ובהיוועצות עם הרופאים, הועבר למרכז הרפואי ‘הדסה עין כרם’ בירושלים, לצורך בדיקות מקיפות וטיפול בהתאם לצורך.

“יחד עם ההחמרה, הרב מוגדר עדיין במצב קשה ויציב”, נמסר מבני ביתו.

בחודש פברואר האחרון חלה הרב דרוקמן בקורונה והחלים ממנה. בשנה האחרונה סבל מבעיות רפואיות שבגינן אושפז מספר פעמים בבתי החולים.

בעדכון רשמי על מצבו ביום ראשון בערב  נמסר: “ביום שישי האחרון הרב לא חש בטוב, ולאחר בדיקות שונות, בהן בדיקת קורונה, התברר שהרב חיובי לקורונה. הרב נמצא בביתו ומטופל על ידי צוות הרופאים המלווים את הרב בשגרה ובחירום. הטיפול כולל מתן חמצן, נוזלים ותרופות שונות בהמלצת הרופאים לטיפול בקורונה.

“על פי הרופאים המטפלים ברב, הרב מוגדר במצב קשה ויציב, מצב זהה שהרב נמצא בו החל מיום שבת בבוקר”.

הרב דרוקמן חלה בקורונה בחודש פברואר האחרון והחלים. בשנה האחרונה סבל מבעיות רפואיות ואושפז מספר פעמים בבתי החולים.

בשבוע שעבר, כאמור, הוא חש ברע – ובבדיקה ביתית שעשה הוא נמצא חיובי לנגיף בפעם השנייה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות