פרקליט המחבל לאיש שביתו נשרף: “אם לא היית גר שם לא היו בעיות”

במהלך דיון על מחבל שניסה להצית את בית משפחת יושובייב באמצעות בקבוקי תבערה לפני כשנה - פנה סנגורו של המחבל לטל יושובייב: "אם לא היית גר שם לא היו בעיות" • עו"ד חיים בלייכר: "המחבלים מקווים לנקות את השכונה מיהודים באמצעות פיגועי טרור"
חיים טוויל
י' כסלו התשפ"ג / 04.12.2022 19:46

תקרית מבישה התרחשה בשבוע שעבר במהלך דיון בבית המשפט המחוזי בירושלים: סנגורו של המחבל שניסה להצית את בית משפחת יושובייב בשכונת שמעון הצדיק בירושלים טען, כי נוכחותו של ישובייב בשכונה היא שגרמה לאירוע.

עורך הדין פנה לטל יושובייב: “אם לא היית גר שם לא היו בעיות”.

עו”ד חיים בלייכר מחוננו, המייצג את טל, השיב לו: “אם לא היו יהודים במזרח התיכון לא היו בעיות…”

וזה חזר על דבריו בקול בבית המשפט: “אם לא היו יהודים במזרח התיכון לא היו בעיות”.

טל יושובייב תאר בדיון את התחושות והקשיים שחווה משפחתו מאז האירוע: “לקח לנו המון זמן להתאושש מהאירוע הזה, חודשיים שלמים לא יכולנו לגור בבית, היינו כמו הומלסים. אני סטודנט והפסדתי שנת לימודים בגלל שהייתי צריך להשתקם מהאירוע. אנחנו וילדנו בחרדות מאז האירוע”.

בחודש פברואר 2022 יידו שני מחבלים בקבוקי תבערה לעבר ביתה של משפחת יושובייב בשכונת שמעון הצדיק בירושלים. הבקבוקים הציתו אש בבית במשפחה אשר גרמה לשריפת חדר השינה של ילדי המשפחה – שלמרבה המזל לא שהו באותו הזמן בביתם.

המשטרה עצרה צעיר ערבי תושב השכונה בחשד לביצוע המעשה ביחד עם עוד שלושה מחבלים.

עו”ד חיים בלייכר: “טל ומשפחתו נתונים לניסינות פיגועי טרור חוזרים ונשנים על ידי שכניהם המחבלים, אשר מקווים לנקות את שכונתם ממגורי יהודים. אנו מצפים מבית המשפט להטיל עונשים מרתיעים לפחות כפי שבקשה הפרקליטות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שלילה
    05/12/2022 04:17
    גבריאל המלאך
  1. לשלול לאלתר את רישיונו של בן הבן בלייעל