גפני לנתניהו: ‘או גולדקנופף ואני יחד בפגישה – או שאין פגישה’

יו"ר 'דגל' משה גפני לא אוהב את ההתנהלות של המו"מ: "הפגישות הנפרדות ביהדות התורה לא מקובלות עלינו. מתחילת המו"מ אנחנו עומדים על כך שנציגי דגל התורה ואגודת ישראל יגיעו לפגישות המשא ומתן יחד. כך זה יהיה" • מאיר פרוש מאשים: "הליכוד לא מתנהג אלינו כאל שותפים"
אריה ריבקינד
ג' כסלו התשפ"ג / 27.11.2022 13:34

אחרי ה’הפרד ומשול’ של נתניהו בציונות הדתית – עכשיו זה קורה גם ביהדות התורה? יו”ר דגל התורה, ח”כ משה גפני, לא אוהב את ההתנהלות של המו”מ הקואליציוני, והעובדה שנתניהו מקיים היום (ראשון) פגישות נפרדות עם ראשי הסיעות.  

“הפגישות הנפרדות ביהדות התורה לא מקובלות עלינו”, הודיע גפני. “כמו בפגישות צוותי המו”מ, אם נתניהו/הליכוד רוצים להיפגש – זה צריך להיות איתי ועם ידידי ח”כ גולדקנופף ביחד”.

גפני הוסיף: “מתחילת המו”מ אנחנו עומדים על כך שנציגי דגל התורה ואגודת ישראל יגיעו לפגישות המו”מ יחד. כך זה יהיה”.

בעקבות הדרישה של גפני להגיע, נתניהו נענה לבקשתו, והפגישה במצודת זאב תהיה משולשת.  

גורם ביהדות התורה אומר לחרדים 10: “זו כנראה הייתה הדרך של גפני לרדת מהעץ. בתחילה אמר שלא יגיע לשיחות עם הליכוד, וכעת הכריז: ‘רוצים להיפגש – זה צריך להיות איתי ועם ידידי’, כדי שיוכל להגיע יחד עם יצחק גולדקנופף”. 

בכינוס מיוחד שהתקיים אמש לפעילי אגודת ישראל בצפון, האשים ח”כ מאיר פרוש כי הליכוד לא מתנהג כלפי יהדות התורה כאל שותפים.

“היה יכול להיות הרבה יותר טוב”, אמר פרוש. “הגאולה עדיין לא הגיעה. הם עדיין לא מתנהגים איתנו כשותפים. אנחנו מקווים שזה יהיה אבל זה עדיין לא קרה. יש לנו הרבה מה לומר על איך צריך להתנהל כשותפים והם עדיין לא מתנהגים כשותפים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ממשלה מיידית
    27/11/2022 16:16
    רזיאל
  1. לא מספיק לגפני שנה וחצי של היתעללות בציבור החרדי ממשלת השיסוי והרשעה שזרקו את החרדים במריצה למזבלה,יש לו ולחברים שלו זמן למשחקים, יצאנו בהמונינו לבחור לשנות את הממשלה ועכשיו אנחנו מקבלים טירלול אחד גדול מכל גוש הימין,אם חלילה יהיו בחירות שישיות אל תצפו לתוצאה כזו חיובית לגוש הימין הציבור לא ישתף פעולה עם הפוליטיקאים עברתם את כל הקווים האדומים בהיתנהגות לא מובנת ולא מושכלת.