פרקליטי הלוחמים מחברון: להרחיק האנרכיסטים, לא ניתן שחיילינו יבוזו

עורכי הדין המייצגים את לוחמי צה"ל מחברון מגיבים להתקפות כנגד הלוחמים וקוראים למצות את הדין עם קבוצת האנרכיסטים אשר איימו, גידפו ותקפו את הלוחמים • עו"ד עדי קידר: "יש להרחיק אותם מהאזור"
חיים טוויל
ג' כסלו התשפ"ג / 26.11.2022 23:34

עו”ד עד קידר ועו”ד משה פולסקי מחוננו, המייצגים את לוחמי צה”ל אשר גודפו והותקפו בידי קבוצת פעילי שמאל אנרכיסטים ב”פרובקציה מאורגנת” לדבריהם,  בעיר חברון – קוראים הערב (מוצ”ש) למצות את הדין עם פעילי השמאל האנרכיסטים ולהרחיקם מהאזור.

לדבריהם, פעילותם של האנרכיסטים מפריעה לכוחות הביטחון ומעודדת גורמי פח”ע לבצע הפרות סדר.

עו”ד עדי קידר, המייצג את אחד מהחיילים: “התמונה המצטיירת הינה חלקית ומגמתית. החייל ביצע מעצר של אזרח אשר הוא ואחרים הפריעו לשגרה המבצעית, תקפו וקיללו חיילים, האזרח עוכב ואולם סירב והתנגד לעיכוב ובסופו של דבר גם נמלט ממשמרות ואף נראה כי מרים חפץ חשוד, מה שאילץ את החייל להשתמש בכח.

“פעילות גורמי שמאל אנרכיסטים בגזרה מפריעה לכוחות הבטחון ומעודדת גורמי פח”ע לביצוע הפרות סדר בחסות הפעילות האנרכיסטית, הצבא והמשטרה צריכים לפעול בנחרצות להרחקתם של פעילים אלו מהגזרה”.

עו”ד משה פולסקי המייצג חייל נוסף: “מרשי חייל למופת, לוחם אשר עושה לילות כימים למען ביטחון ישראל. מרשי וחבריו, אוימו, גודפו והותקפו על-ידי פעילים אנרכיסטים, שהגיעו למקום ועוררו פרובוקציות. אנו נפעל למיצוי הדין עם אותם פעילים. לא ניתן שחיילינו יירמסו ויבוזו. נעמוד על כל זכויותיו של מרשי, שרק ביקש לתרום את חלקו בהגנת העם והארץ”.

כפי שדווח בחרדים 10, מח”ט גבעתי הודיע כי החליט להשעות שני לוחמים ומפקדים בשל האירוע שהתרחש אתמול בחברון, במהלכו תועדו כשהם תוקפים פעילי שמאל.

הרמטכ”ל הפיץ איגרת לכלל הצבא שבה גינה בחריפות את התקרית.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות