אחרי מתקפה ברשתות: המשטרה שינתה מ’המתה בקלות דעת’ ל’רצח’

עדי מזרחי, בן 22 מחולון, הוא החשוד ברצח יורי וולקוב ז"ל • בית המשפט האריך את מעצרו בשישה ימים • המשפחה: "קוראים לשר החדש לביטחון פנים לטפל אישית בתיק הזה ולהפוך אותו לתיק דגל במשטרת ישראל שיסמל את החזרה של הביטחון לרחובות"
חיים טוויל
א' כסלו התשפ"ג / 25.11.2022 13:54

עדי מזרחי, בן 22 מחולון, הוא החשוד ברצח יורי וולקוב ז”ל במעבר החצייה בעיר חולון ביום רביעי בערב.

בית המשפט האריך היום (שישי) את מעצרו בשישה ימים נוספים – עד ליום שלישי. לאחר ביקורת ציבורית נוקבת, שינתה המשטרה את החשד המרכזי נגדו מהמתה בקלות דעת – לרצח.

עוד לפני שינוי סעיף החשד – המשטרה כלל לא עדכנה הבוקר את משפחתו של וולקוב בהחלטה שלא לייחס לו עבירת רצח.

דריה, בתו, גילתה על כך במהלך שיחה עם כתב חדשות 12 –  ואמרה: “זה לא יעבור בשתיקה, הבן אדם הזה רצח ואנחנו נילחם נגד ההחלטה. טוב שהמשטרה לא טוענת שהרוצח בא ללטף את יורי ז”ל. אם זה לא מקרה רצח אז אפשר לסגור את מדינת ישראל. הגיע הזמן שאדם שרצח אדם חף מפשע ללא שום סיבה הגיונית יירקב בכלא כל ימי חייו.

“אנו קוראים לשר החדש לביטחון פנים לטפל אישית בתיק הזה ולהפוך אותו לתיק דגל במשטרת ישראל שיסמל את החזרה של הביטחון לרחובות מדינת ישראל”.

לחדשות 13 אמרה הבת על ההחלטה לייחס לחשוד המתה בקלות דעת: “לא מעניין אותי מה שהמשטרה אומרת, הבן אדם הזה יהיה מואשם ברצח. אני אעשה הכל, אגיע לכל המקומות שאפשר. הוא רצח את אבא שלי והוא רצח את כל הלב של המשפחה שלי, הבן אדם הזה יישב בכלא כל שארית חייו. לבן אדם היה כלי רצח ביד, איפה יש פה קלות דעת”.

לפי דיווח בחדשות 12, במהלך הדיון, אמר חוקר הימ”ר לסניגורית של החשוד: “יש לנו מספיק חשדות נגד החשוד כדי להאריך לו את המעצר”.

החוקר הוסיף:  “הדוח הפתולוגי של הנפטר טרם הסתיים, אנחנו טרם יודעים מהו החפץ החד שהוביל לדקירתו”.

אתמול נעצר החשוד בעת שהיה רכוב על אופנוע, וייתכן שמדובר באותו הכלי שבו רכב בזמן הדקירה.

ביום רביעי בערב, מזרחי  תקף את יורי וולקוב בחפץ חד, ומותו נקבע בבית החולים וולפסון.

הלווייתו של וולקוב ז”ל תיערך ביום ראשון ב-13:00 בבית העלמין בחולון.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות