המשטרה והשב”כ: אירוע הדריסה של הנער בבאר שבע – פיגוע טרור

אירוע הדריסה של התלמיד תושב באר שבע הוא פיגוע לאומני: תושב רהט כבן 39 יובא מחר לדיון בהארכת מעצרו • החשוד העלה לפני מספר ימים סרטון לחשבון הטיקטוק שלו בו הוא נשמע אומר: "זה לא איום, אבל על עצמנו ועל כבוד – אנחנו מוכנים לוותר על החיים שלנו"
קובי פינדרוס
ל' חשון התשפ"ג / 24.11.2022 21:21

המשטרה והשב”כ אישרו הערב (חמישי), כי אירוע הדריסה של תלמיד בית הספר הטכני של חיל האוויר בבאר שבע התרחש על רקע לאומני.

החשוד בדריסה יובא מחר בבוקר לדיון בהארכת מעצרו בפני בית משפט השלום באשקלון.

באירוע הדריסה שהתרחש הבוקר בסביבות השעה 9:00 ברחוב אילן רמון בבאר שבע הגיח הנהג החשוד, תושב רהט כבן 39, מאחורי בן ה-18 שצעד על המדרכה.

הנהג הגביר מהירות לעבר התלמיד, פגע בו והעיף אותו כמה עשרות מטרים. אחר כך ברח מן הזירה ונתפס בידי כוחות משטרה ואזרחים במרחק של כמאה מטר מהזירה – והוא נלקח לחקירה.

בהמשך היום פשטו כוחות ביטחון על ביתו ברהט.

החשוד העלה סרטון לחשבון הטיקטוק שלו, בו הוא נשמע אומר: “זה לא איום, אבל על עצמנו ועל הכבוד שלנו – אנחנו מוכנים לוותר על החיים שלנו”, זאת על רקע הפיגוע הכפול שהתרחש אתמול בירושלים, בו נרצח הנער אריה שצ’ופק הי”ד.

טרם חקירתו בשב”כ אמר הנהג הפוגע לעורך דינו כי מדובר בתאונה, וטען: “איבדתי שליטה על הרכב”.

לפני יומיים הוא חסם חניה של תושב באר שבע, ובין השניים התפתח ויכוח מילולי שבעטיו שניהם נחקרו במשטרה לאחר תלונות הדדיות בגין איומים.

מצבו של הצעיר שנפגע מוגדר בינוני. הוא פונה לאחר הפיגוע לקבלת טיפול רפואי בבית החולים סורוקה בעיר, שם עבר ניתוח.

ד”ר אסף אקר, מנהל היחידה לטראומה אורתופדית בבית החולים סורוקה, אמר: “סיימנו את הטיפול הניתוחי, כרגע מצבו יציב. הוא מועבר להתאוששות ומשם יועבר להמשך אשפוז במחלקה האורתופדית”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות