יממה אחרי הרצח בחולון: צעיר בן 22 נעצר בחשד לדקירתו של וולקוב

תושב העיר כבן 22 נעצר היום בחשד שרצח את יולי וולקוב במהלך ויכוח במעבר חצייה • תוך כדי מעצר החשוד כלב נשך שני שוטרים ופצע אותם קל • בתגובה, השוטרים ירו לעברו ופצעו אותו • מהירי נפצעה גם צעירה, שתיעצר ככל הנראה בהמשך
קובי פינדרוס
ל' חשון התשפ"ג / 24.11.2022 19:28

כמעט 24 שעות אחרי הרצח המזעזע בחולון: כוחות משטרה עצרו  היום (חמישי) תושב חולון בן 22 בחשד שרצח את יולי וולקוב במהלך ויכוח במעבר חצייה.

לפי המשטרה, במהלך החקירה, הגיע צוות בילוש אל בית החשוד ברחוב יוטבתה בחולון, שם אחרי כמה שעות של מארב זיהו שני חשודים עוזבים את הבית עם קטנועים.

השוטרים עצרו אותם, בזמן ששוטרים אחרים נכנסו אל הבית. תוך כדי מעצרו של החשוד במעורבות ברצח, כלב מסוג מסוכן נשך שני שוטרים ופצע אותם קל ובינוני. בתגובה, השוטרים ירו בכלב  ופצעו אותו.

מהירי נפצעה גם צעירה, ששהתה במקום עם החשוד, וככל הנראה תיעצר גם כן בהמשך.

וולקוב, איש צוות רפואי באיכילוב, נדקר אתמול על ידי רוכב האופנוע שנמלט מהמקום. הוא נפצע באורח אנוש ומאוחר יותר נפטר מפצעיו. המשטרה ניהלה במשך כמעט יממה חקירה מאומצת עד למעצר החשוד.

מוקדם יותר, סיפרה לנה וולקוב, אלמנתו של יורי, על האירוע הטראגי. “אמרנו לו שזה אסור. הוא היה נראה לא בסדר. אמרתי ליורי שאולי אצלם אותו ונשלח למשטרה. ואז הוא הרג אותו”.

“אבא שלי היה גיבור”, סיפרה בתו של יורי, דריה. “היה נהג אופנוע שככל הנראה ניסה לדרוס אותם במעבר החצייה הראשון. אמא שלי התחילה לצלם אותו ורצתה להעביר את המידע למשטרה. הוא כנראה ראה את זה, התעצבן, חזר אחורה ואמר לה תמחקי את התמונות. היא הסכימה למחוק, אמרה ‘הכול בסדר רק תמשיך’.

“הוא המשיך להתקדם לכיוון ונצמד אליה. אבא שלי ראה הכול, ישר התקרב במהירות ואמר לו ‘תתקדם גבר הכול בסדר’. כנראה שלבן אדם הזה זה לא בא טוב בעין, הוא צעק על אמא שלי בחצי ערבית חצי עברית. הוא הוציא סכין נשלפת ודקר את אבא שלי בלב. עדיין מחפשים אותו”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    החמרה בענישה
    24/11/2022 22:30
    אבי1
  1. חובה לשלוח אותו למאסר ממושך לפחות 25 שנים + . בתנאים לא אנושיים כמו ברוסיה שכל יום יצטער על היום שנולד .

  2. רוצח מחולון
    25/11/2022 02:15
    אורי
  3. שלושה מאסרי עולם לחלט את רכושו ולמכור הכל ולהעביר את הכסף למשפחת הנרצח כן נרצח בית המשפט לא הריגה אדם שיוצא עם נשק קר כמו סכין מתכנן לפגוע במישהו אני חושב שהגיע הזמן להשית עונש מוות על עבריינים מועדים

  4. החמרה בענישה
    25/11/2022 16:52
    אבי1
  5. לקבור אותו בכלא לפחות 25 שנה נטו .