זה הסכום שלב לבייב ישלם למנכ”ל החברה לשעבר שירצה עונש מאסר

ביהמ"ש אישר את הסדר הטיעון עם ראובן שמאלוב, מנכ"ל חברת היהלומים LLD שבבעלות ר' לוי לבייב • שמאלוב הודה והורשע בהברחה ובהלבנת הון, ונגזרו עליו 18 חודשי מאסר וקנס וחילוט בסך 280 אלף שקל • וכמה כסף יקבל מהחברה?
חרדים 10
ל' חשון התשפ"ג / 24.11.2022 14:06

בית המשפט המחוזי אישר היום (חמישי) את הסדר הטיעון עם ראובן שמאלוב, מנכ”ל חברת היהלומים LLD בבעלות הנגיד ר’ לוי לבייב, ועם החברה עצמה.

שמאלוב הודה והורשע בעבירות הברחה והלבנת הון, ונגזרו עליו 18 חודשי מאסר בפועל וקנס וחילוט בסך 280 אלף שקל. על החברה נגזרו קנס וחילוט בסך 25 מיליון שקל.

אלא שלפי דיווח של אבישי גרינצייג ב’גלובס’, הסיפור המעניין נמצא דווקא בחלקים שנמצאים מחוץ להסדר הטיעון ולכותלי בית המשפט.

לפי הדיווח ב’גלובס’, החברה של לבייב תפצה את שמאלוב בסכום כולל שיצטבר בסופו של דבר עד לכדי 2 מיליון דולר.

סכום זה כולל, בין היתר, תשלום משכורת חודשית לשמאלוב במהלך שהותו בכלא ואף לאחר מכן, כמו גם הטבות נוספות בגין הקושי התעסוקתי והכלכלי הצפוי לו בעקבות ההרשעה והישיבה במאסר.

לפי ‘גלובס’, הערכה היא כי שמאלוב יקבל פיצוי גדול במיוחד עבור הסכמתו לקחת על עצמו את העונש במקום יתר החשודים, ובראשם בני משפחת לבייב.

במענה לשאלת ‘גלובס’, אומר עורך דינו אלון רון: “לא מדובר בקנייה של הודאה או נטילת אחריות. מר שמאלוב עבד בחברה במשך עשרות שנים במסירות. כתב האישום מייחס לשמאלוב מעשים במסגרת תפקידו כנושא משרה בחברה. אנו מוודאים ונמשיך לוודא כי נטילת האחריות לא תוסיף לו ענישה בדמות פגיעה בזכויותיו הסוציאליות והפנסיוניות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות