פיגוע בבאר שבע: בדואי דרס על המדרכה, המשיך בנסיעה – ונעצר

מצבו הפצוע, תלמיד בן 18 בתיכון הטכני של חיל האוויר בבאר שבע - בינוני • הנהג נעצר עשרות מטרים מהזירה - ונלקח לחקירה • המשטרה: "כל כיווני החקירה נבדקים - אך מתחזקת הערכה שמדובר בפיגוע טרור" • מפקד מרחב באר שבע: "אנחנו מבינים כרגע שהדריסה בוצעה בכוונה"
חיים טוויל
ל' חשון התשפ"ג / 24.11.2022 11:19

תושב רהט דרס הבוקר (חמישי) עם מכוניתו תלמיד בן 18 בתיכון הטכני של חיל האוויר בבאר שבע, בעת שצעד על המדרכה  ברחוב אילן רמון בעיר – ופצע אותו באורח בינוני.

בתיעוד מזירת האירוע, נראה הרכב עולה לפתע על המדרכה, פוגע בהולך רגל וממשיך בנסיעה מהירה ובורח מהמקום.

לאחר מכן הוא נתפס, במרחק מאה מטרים מהזירה, ונלקח לחקירה.

מהמשטרה נמסר, כי כל כיווני החקירה נבדקים וכי מתחזקת ההערכה שמדובר בפיגוע טרור.

בתום הערכת מצב שערך מפקד מרחב, נגב תת ניצב נחשון נגלר, בזירת האירוע, החקירה הוטלה על היחידה המרכזית נגב.

מפקד מרחב באר שבע במשטרה אמר: “אנחנו מבינים כרגע שהדריסה בוצעה בכוונה”.

נהג הרכב, תושב רהט, נעצר ונלקח אף הוא לטיפול רפואי.

עד ראייה סיפר ל’כאן חדשות’: “החלון הקדמי נסדק והוא עף למדרכה הנגדית. באו אנשים לסייע לו. הרכב הפוגע עלה על הכיכר בהמשך וסטה למדרכה. שוטרי אכיפה הגיעו אליו, הוא נפל מהרכב שלו והתחיל לפרכס על הכביש. משם כבר לקחו אותו לטיפול ולחקירה”.

 אחד מראשי משפחת הדורס אמר ל’כאן חדשות’: “אנחנו לא יודעים מה קרה, הבחור הוא לא נורמטיבי, הוא מסתובב הרבה בשכונה ונכנס לקטטות”.

קרובי משפחה אחרים אמרו: “לא יכול להיות שמישהו מהמשפחה שלנו ביצע פיגוע”.

חובשי מד”א ליאור פז ורון-אל ישראלי, סיפרו: “כשהגענו ראינו את הפצוע שוכב כשהוא בהכרה מלאה וסובל מחבלה בגפיים. סיפרו לנו שהוא נפגע מרכב שעלה על המדרכה. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל חבישות וקיבועים ופינינו אותו לבית החולים סורוקה כשהוא במצב בינוני”.

שמואל טוויל וזאבי שיינין, חובשי איחוד הצלה: “מדובר בהולך רגל שנפגע מרכב. הענקנו לו בזירה סיוע ראשוני ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים סורוקה כשהוא סובל מחבלות ופציעות קשות בגפיים”.

מהמרכז הרפואי סורקה נמסר: לחדר הטראומה במלר”ד סורוקה פונה נער בן 18 לאחר דריסה. לאחר ייצוב מצבו בחדר טראומה הועבר לחדר ניתוח. הוא סובל מפגיעת גפיים ומצבו מוגדר בינוני.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    גירוש של כל המשפחה הארורה
    24/11/2022 14:12
    הרב מאיר צדק
  1. אין שלום עם סרטן, בסרטן מטפלים עם כימו