“אמרנו לו שעבר באדום”: אלמנתו של יורי משחזרת את רגעי ההרצח

יורי וולקוב, איש צוות רפואי באיכלוב, נדקר למוות בידי רוכב קטנוע במעבר חצייה - ונמלט • האלמנה: "ראינו את החשוד עובר באדום, צילמתי אותו וחשבנו לשלוח למשטרה - בגלל זה הוא הרג את יורי" • בתו: "הוא צעק בחצי ערבית-חצי עברית, הוציא סכין ודקר את אבא שלי בלב"
חרדים 10
ל' חשון התשפ"ג / 24.11.2022 11:04

לנה וולקוב, אלמנתו של יורי וולקוב,  איש צוות רפואי באיכילוב בן 52, שנדקר למוות אתמול במעבר חצייה בחולון – סיפרה היום (חמישי) בכאב על האירוע.

“אמרנו לו שזה אסור. הוא היה נראה לא בסדר. אמרתי ליורי שאולי אצלם אותו ונשלח למשטרה. ואז הוא הרג אותו”, סיפרה לנה.

15 שעות לאחר האירוע, החקירה עדיין במבוי סתום ולמשטרה אין זהות של החשוד, שנמלט מהדירה לאחר שדקר את וולקוב. בדיקה העלתה שהוא רכב על הקטנוע בלי לוחית רישוי. באופן חריג, החקירה הועברה ליחידה המרכזית תל אביב במשטרה.

“אבא שלי היה גיבור”, סיפרה דריה, בתו של יורי. “היה נהג אופנוע שככל הנראה ניסה לדרוס אותם במעבר החצייה הראשון. אמא שלי התחילה לצלם אותו ורצתה להעביר את המידע למשטרה. הוא כנראה ראה את זה, התעצבן, חזר אחורה ואמר לה תמחקי את התמונות. היא הסכימה למחוק, אמרה ‘הכול בסדר רק תמשיך’.

“הוא המשיך להתקדם לכיוון ונצמד אליה. אבא שלי ראה הכול, ישר התקרב במהירות ואמר לו: ‘תתקדם גבר הכול בסדר’. כנראה שלבן אדם הזה זה לא בא טוב בעין, הוא צעק על אמא שלי בחצי ערבית, חצי עברית. הוא הוציא סכין נשלפת ודקר את אבא שלי בלב. עדיין מחפשים אותו”.

הבת הוסיפה וסיפרה: “אבא שלי היה בן אדם מאוד חזק, שרד שלוש פעמים קורונה. עבד בטיפול נמרץ ועזר לאנשים אחרים. היה איש צבא שש שנים. אני קוראת למשטרה למצוא את הרוצח ולהכניס אותו לכמה שיותר שנים לכלא, שיסבול כל החיים”.

מנהל בית החולים איכילוב, פרופ׳ רוני גמזו, הביע צער על הרצח: “יורי עבד קשה למחייתו והיה מקצועי וגאה בעבודתו. תמיד מסודר, מנומס וערכי עם פנים מלאות טוב לב ומסירות. אנחנו נדאג לחבק ולתמוך במשפחתו ונקים על שמו מלגת הצטיינות שנתית שתוענק לעובדים מצטיינים מסגל כוחות העזר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות