שאשא ביטון השתלחה: לח”כים החרדים יש אינטרס שתהיה בורות

שרת החינוך מהמחנה הממלכתי מסכמת את כהונתה במתקפה על החרדים: "יש אינטרס לקבוצות מסוימות להשאיר את הילדים האלה במקום של בורות, תלות, עוני" • "מה שאומרים לילדים זה 'לא, אל תלמדו אנחנו ניתן את הכסף גם בלי'. יש רצון של מישהו לגזור עוני על חברה שלמה"
חרדים 10
כ' חשון התשפ"ג / 14.11.2022 19:26

שרת החינוך יפעת שאשא-ביטון סיכמה היום (שני) שנה וחצי בתפקיד – ויצאה למתקפה נגד חברי הכנסת החרדים, אחרי שתכנית הממ”ח שרקחה עם בעלזא הושלכה לפח.

“הסיפור הזה של לבוא ולהגיד לילדים, עזבו אל תלמדו אנחנו ניתן לכם כסף גם ככה, אלה שיקולים פוליטיים פסולים ואין שאלה שיש אינטרס לקבוצות מסוימות להשאיר את הילדים האלה במקום של בורות, תלות, עוני. אני חוששת שזה מקום שישרת אינטרסים פוליטיים זרים”, טענה השרה.

היא הוסיפה:  “יש לא מעט אנשים במגזר החרדי שרוצים לימודי ליבה עבור הילדים שלהם, אבל לא כולם מוכנים שזה יקרא ממלכתי. לי זה לא משנה איך קוראים לזה. חשוב לי בסוף שהילדים יקבלו את הכלים והמיומנויות שהם צריכים”.

שאשא ביטון המשיכה: “אני מכירה את השיח שיש היום שבעיניי אגב אני חושבת שזה ברמה של אסון. גם כלפי המגזר החרדי וגם כלפי החברה שלנו, בראייה עתידית. אנחנו באנו ואמרנו: מי שרוצה ללמוד ליבה ויעשה את זה – נתמרץ באמצעות תקצוב.

“מה שאומרים לילדים זה ‘לא, אל תלמדו אנחנו ניתן את הכסף גם בלי’. יש רצון של מישהו לגזור עוני על חברה שלמה. מי יצטרך לשאת בנטל עוד 10-15 שנה קדימה? הילדים שלנו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    צודקת
    15/11/2022 00:42
    צודקת
  1. צודקת