שבועיים לאחר שנדקר בפיגוע: שלום סופר הי”ד נפטר מפצעיו

שלום סופר הי"ד, תושב פתח תקווה ובעל מכולת בקדומים. נדקר בבטנו בידי מחבל בכפר הפלסטיני פונדוק • פונה לבית החולים במצב קל-בינוני ושוחרר לביתו לפני מספר ימים • בימים האחרונים חלה החמרה במצבו והבוקר נפטר מפצעיו • "פתאום ברגע אחד כל הגוף קרס"
חיים טוויל
י"ד חשון התשפ"ג / 08.11.2022 10:16

שלום סופר הי”ד, תושב פתח תקווה שנפצע באורח בינוני עד קשה בפיגוע דקירה לפני כשבועיים בכפר פונדוק בשומרון – נפטר מפצעיו.

הלוויתו תיערך היום (שלישי) בשעה 13:00 בבית העלמין סגולה בפתח תקווה.

סופר, בעל מכולת ביישוב קדומים, נדקר על ידי מחבל כשנכנס לחנות בכפר הערבי יחד עם בנו. המחבל תקף אותו עם סכין ודקר אותו מספר פעמים בבטנו.

הוא טופל על ידי כוחות הצלה ופונה לבית החולים שיבא בתל השומר. כוחות צה”ל עצרו את המחבל.

שלום הי”ד שוחרר לפני מספר ימים – ולאחר הרעה שחלה במצבו  הלך לעולמו.

לידור, בנו, ספד בשיחה עם חדשות 12: “אבא היה איש חסד גדול ואדם חזק מאוד. לצערנו הוא עוד אחד מהקורבנות של המלחמה היומיומית הזאת, של חוסר הביטחון ללכת ברחובות ישראל. הלוואי והוא יהיה האחרון, הלוואי.

“אבא חזר כמו בכל יום בדרך הביתה על ציר 55, ציר מאוד מדובר לצערי בחודשים האחרונים. אין יום ללא נפגעים, אין יום ללא זריקות אבנים ולצערי גם עם הרוגים. בקרבת הרכב שלו קפץ עליו מחבל ודקר אותו בגב, אבא הסתובב אליו ואז הוא דקר אותו גם בבטן. הוא פונה במצב בינוני עד קשה לבית החולים, שם לדבריהם הם ייצבו את המצב, ואחרי כמה ימים הוא שוחרר הביתה בטענה שהכל בסדר ושהוא צריך מנוחה בבית.

“אתמול, שבוע וחצי אחרי שהוא השתחרר, פתאום ברגע אחד כל הגוף קרס. התחושות שלנו קשות מאוד, לא מעכלים, אבא היה חזק גם הפעם, כמו תמיד, וכנראה שזה היה חזק ממנו. הוא כבר הספיק להיאבק במחבל, להדוף אותו ולקחת לו את הסכין – לא חשבנו שזה ייגמר ככה”.

ראש מועצת קדומים, חננאל דורני, פרסם הודעה בה נאמר: “המומים וכואבים מפטירתו של שלום סופר הי”ד שנרצח על ידי בן עוולה. שלום היה איש חסד, ישר דרך ונעים הליכות.

“חובה על הממשלה החדשה לבטל את כל ההתבטאויות והפעולות של הממשלה הקודמות שנתנו תקווה לטרור ולעצור כל מחשבה ודיבור על ויתורים לרשות הפלסטינית. אני מצפה מחבריי בממשלה החדשה לשנות את המשוואה ולצאת למאבק נחוש בטרור בד בבד עם תנופת בנייה ופיתוח ההתיישבות. רק כך ניתן לגדוע את התקווה של הטרור”.

ראש עיריית פתח תקווה רמי גרינברג כתב בפייסבוק: “הבוקר התבשרנו בצער רב על פטירתו של שלום סופר ז”ל, תושב העיר, אשר נלחם על חייו בשבועיים האחרונים לאחר שנדקר על ידי מחבל, בן עוולה, בסמוך לישוב קדומים. סופר ז”ל הפעיל מכולת בישוב קדומים, היה אדם אהוב על מכריו ובעל נתינה וחסד.

“בשם תושבי העיר אני מבקש להשתתף בצערם הכבד של המשפחה והמכרים, לצערי אין מילים שיוכלו לתאר את גודל האבידה. העירייה תלווה את המשפחה ותסייע להם בכל דבר שידרש. לצערינו, בתקופה האחרונה, הטרור חזר להרים ראש וברצוני לחזק את ידי חיילי צה”ל ואנשי מערכת הביטחון בפעילותם למען בטחון אזרחי ישראל. יהי זכרו ברוך”.

ח”כ בצלאל סמוטריץ’ כתב: “את הציוץ הכואב הזה עם הבשורה הקשה שקיבלנו על הבוקר אני לא כותב כפוליטיקאי אלא כחבר שזכה להכיר בשנים האחרונות איש מיוחד עם לב ענק שיחסר מאוד למשפחתו, לכל תושבי קדומים ולעוד המון המון אנשים. שלום סופר הי”ד. יהי זכרו ברוך”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות