בן גביר יפצל את הסיעה מיד לאחר הבחירות: המו”מ הקואליציוני יתואם

עוצמה יהודית מתכוונת להתפצל לסיעה נפרדת ולפעול באופן נפרד ועצמאי ממפלגת הציונות הדתית - מיד לאחר הבחירות • הציונות הדתית: נפעל להמשך שיתוף פעולה ותיאום גם לאחר הבחירות, כולל במשא ומתן הקואליציוני
חרדים 10
ו' חשון התשפ"ג / 31.10.2022 12:33

ח”כ איתמר בן גביר מתכנן להיפרד ממפלגת הציונות הדתית זמן קצר לאחר הבחירות – ולהתנהל בכנסת כסיעה נפרדת ועצמאית. כך דווח היום (שני) ברשת ב’.

על פי הדיווח, בניגוד לרוב חיבורי המפלגות בכנסת, בן גביר מתכוון להפוך את החיבור עם בצלאל סמוטריץ’ לבלוק טכני במובן הכי רחב של ההגדרה – ולהתפלג לסיעה נפרדת, כבר לאחר הבחירות.

רמז מקדים למהלך הזה יתקיים כבר מחר בלילה: את אירוע מוצאי יום הבחירות – שבמפלגות מקווים שיהיה חגיגת ניצחון –  יקיימו בן גביר ועוצמה יהודית בנפרד ובמיקום אחר מהאירוע של סמוטריץ’ והציונות הדתית.

העיתונאי זאב קם דיווח, כי גם אם המפלגה תקבל מספר דו-ספרתי של מנדטים בבחירות – כפי שצופים כל הסקרים –  לא יהיה לה הרבה זמן ליהנות מכך לאור הפיצול הצפוי.

מפלגת הציונות הדתית מסרה בתגובה: ”כפי שפעלנו יחד במהלך מערכת הבחירות, נפעל להמשך שיתוף פעולה ותיאום גם לאחר הבחירות, כולל במשא ומתן הקואליציוני. אנו מתכוונים לפעול יחד כדי להביא את ההישגים הגדולים ביותר למען מדינת ישראל ולמען הציבור הגדול שמביע בנו אמון וששלח אותנו לכנסת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בן גביר - סמורטיץ ,אין ספק הזינוק בגלל האהדה העצומה לבן גביר הוויתור לסתמורטיץ מחווה של בין גביר .
    31/10/2022 15:00
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. לו רץ בן גביר לבד כמפלגת עוצמה יהודית היה זוכה 18-22 מ מנדטים . הוויתור בגלל בקשת נתניהו . נקווה
    שלא תהיה תריע
    ת סכין נבץגץב מצד סמורטיץ או מנתניהו..