“איבדת את זה” • מרב מיכאלי: רבין נרצח בשיתוף פעולה של נתניהו

יו"ר מפלגת העבודה אמרה בכנס הבחירות של "ישראל היום" כי "רבין נרצח על דרך שהוביל אותה. בן גביר אומר אני לא מתבייש אני לא מתחרט, הרצח שת"פ של נתניהו ובן גביר של אז" • על הפוסט של ח"כ תומא סלימאן: "לא ברור איך אפשר לשתף פעולה עם המשותפת"
חרדים 10
ב' חשון התשפ"ג / 27.10.2022 19:37

השרה מרב מיכאלי, יו”ר מפלגת העבודה, התראיינה ב’וועידת הבחירות של ישראל היום’ המתקיימת היום (חמישי) בתל אביב, ליהודה שלזינגר, ואמרה כי היא “לא רואה איך ניתן לשתף פעולה עם המשותפת”.

על קמפיין הגוועלד של העבודה אמרה: “לא מכירה את המושג הזה, מה שאנחנו אומרות זה שמפלגת העבודה היא ההצבעה האסטרטגית, להחלפת נתניהו למי שרוצה לוודא שבן גביר לא הופך לשר. מצבנו שאנחנו עושות מיטב יכולתנו לשכנע יותר ישראלים. מפלגת העבודה היא הכתובת הטובה ביותר למדינה יהודית דמוקרטית וליברלית. אנחנו עושים 100% מאמץ. אנחנו המפלגה היחידה שהדפסנו מצע ואנחנו מחלקים ברחבי הארץ בשביל שהציבור ידע שבאנו לעבוד”.

על קמפיין מפלגת העבודה: “העבודה מאוד מורכבת ולא פשוטה ובטח קמפיין בפעם חמישית בשלוש שנים. אם הייתי רוצה לעשות כל כך הרבה קמפיינים הייתי הולכת לעבוד בפרסום”.

על התחזקות יאיר לפיד על חשבון המפלגות הקטנות: “אנחנו כולנו יודעים שהמשחק הוא גושי, הגוש צרך לנצח. אני אמליץ על יאיר לפיד כראש ממשלה. הוא ראש ממשלה מצויין”.

על שילוב נשים בממשלה: “ראיתי שבקמפיין כולם נזכרו שש נשים, אפילו ש”ס. הרב מזוז תופס מקום של הנהגה בש”ס ובליכוד ומדבר על נשים כמשרתות”.

על העצרת הפוליטית לזכר רבין: “עצרת רבין תמיד התקיימה לפני או אחרי. המפלגה מקיימת אותה כי אני לא מוכנה שלא תתקיים. כן, יצחק רבין נרצח רצח פוליטי בשיתוף פעולה של בנימין נתניהו ובן גביר של אז. רבין נרצח על דרך שהוביל אותה. בן גביר אומר אני לא מתבייש, אני לא מתחרט. אז אני רוצה להזכיר שאם חלילה נתניהו יהיה ראש ממשלה אז אני בספק אם שנה הבאה יהיה יום ממלכתי לרבין או עצרת”.

מיכאלי הודתה כי היא שוללת ישיבה עם הרשימה המשותפת. “האמירה אומללה ואני מגנה אותה”, התייחסה לפוסט של תומא סלימאן לאחר מעצר המחבלים מ”גוב האריות” בשכם. “באמירה, לצערי יש בה תמיכה בטרור. אני מגנה את זה בכל פה ולא רואה איך ניתן לשתף פעולה עם המשותפת”.

ח”כ יואב גלנט מהליכוד גינה את דבריה של מיכאלי: “מגנה את אמירתה שלוחת הרסן וחסרת האחריות של מרב מיכאלי וקורא לה לחזור בה ולהתנצל. בושה”.

ח”כ שלמה קרעי הוסיף: “שחורים בגדייך ושחורה נשמתך”.

גם ח”כ קטי שטרית מהליכוד הגיבה: “מרב, איבדת את זה לחלוטין! הלחץ מאחוז החסימה מובן אך את חייבת לרסן את עצמך. התבטאות מסיתה, שקרית ומסוכנת שמתירה את דמו של נתניהו. תחזרי בך ותתנצלי!”

יו”ר מפלגת נעם, ח”כ אבי מעוז: “כשאין קונים לסחורה שנקראת מפלגת העבודה, ההסתה נגד מחנה הימין והעומד בראשו מתחילה. גם הסתה זו, המצטרפת להסתה התמידית כנגד המדינה היהודית, לא תסייע לה לעבור את אחוז החסימה”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מי זאת? הנכדה של קסטנר? ההוא שעליו אמר אייכמן ״קסטנר העניק לי את השקט״
    27/10/2022 22:26
    אנה
  1. מי זאת? הנכדה של קסטנר? ההוא שעליו אמר אייכמן ״קסטנר העניק לי את השקט״