הוא שמאל קיצוני: לפיד לא שולל הישענות על תומכי ‘גוב האריות’

למרות התמיכה במחבלים: לפיד גינה את הודעת התנחומים של ח"כ תומא-סלימאן על המחבלים שחוסלו בשכם, אך סירב להתחייב שלא להישען עליה לשם הקמת ממשלה
חרדים 10
א' חשון התשפ"ג / 26.10.2022 18:46

יאיר לפיד התראיין היום (רביעי) לחדשות 12 ו’כאן חדשות’ – וסירב לשלול הקמת ממשלה שתישען על קולות חד”ש-תע”ל, למרות התמיכה הפומבית של חברי המפלגה במחבלי ‘גוב האריות’ שחוסלו בשכם.

לפיד אמר למראיין דני קושמרו מחדשות 12: “אנחנו עובדים קשה מאוד בשביל להביא את המצביעים מ-300 אלף המתלבטים ומ-60 אלף מתלבטים בין גוש לגוש. זה מספר דרמטי”.

לפיד רוצה שמפלגת יש עתיד תהיה גדולה, אך טוען שהוא דואג גם לגוש השמאל: ”אני עובד על הגוש, קולות שאנחנו מנסים להביא לתוך הגוש. אין לי בעיה, כל אחד שיצביע בכלל כמו שהוא מבין וכמו שהוא רוצה”.

יו”ר יש עתיד סירב להתחייב שלא יישען על קולות חד”ש-תע”ל, למרות התמיכה של חברת הכנסת עאידה תומא סלימאן במחבלים משכם.

בריאיון למיכל רבינוביץ מ’כאן חדשות’, הבהיר לפיד כי המפלגה הערבית לא תהיה בממשלה, אך התעלם מהשאלה האם בכוונתו להישען עליה.

“זה דברים איומים ואני מגנה אותם בכל תוקף, זה בלתי נסלח. היא דיברה נגדנו, נגד פעולות של הממשלה שלנו. אם צריך אחליט מחר עוד פעם את אותן פעולות. מגנה את הדברים שלה בכל תוקף”, אמר.

סלימאן אמרה אתמול לאחר חיסלו חמשת המחבלים בשכם: “שכם נפרדה היום מהשהידים שלנו. העם הפלסטיני שלנו נפרד מהשהידים שלו, ככל שהכיבוש מגביר את פשעיו ההתנגדות עלתה שיעור חשוב בהיסטוריה של אנשים”. בדבריה תמכו ח”כים נוספים מהמפלגה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות