לאחר 5 שנות מו”מ: הסכם קיבוצי מיוחד לעובדי המשרד לשירותי דת

ההסכם כולל שינוי מבנה ארגוני, קידום פרויקטים ותהליכים תומכי דיגיטציה • ההסכם שנחתם יעניק לעובדי המשרד פיצוי על תוספת עבודה בגין קבורה בחירום • מנכ"ל המשרד: "עובדי המשרד לשירותי דת הם סיירת מובחרת. בהסכם יש בכדי להביע את הערכה של המדינה"
אריה ריבקינד
כ"ח תשרי התשפ"ג / 23.10.2022 20:37

סוף טוב; בתום חמש שנים של מו”מ בין משרד האוצר, הנהלת המשרד לשירותי דת וההסתדרות נחתם היום (ראשון) הסכם קיבוצי מיוחד לעובדי המשרד לשירותי דת.

מודיעין בחירות: רוצים לבדוק את מיקום הקלפי שלכם וזכאות? כנסו

משנת 2016 התווסף תחום הקבורה בחירום לאחריות המשרד לשירותי דת. תחום זה מכיל אחריות על פרויקטים בעלי חשיבות לאומית, היערכות למצבי חירום, רעידות אדמה, מגיפה וכו’.

אולם, בכל העת עובדי המשרד העניקו שירות במצבי חירום מבלי שזכו לתגמול ראוי על עבודתם.

ההסכם שנחתם היום מעניק לעובדים שדרוגים ותוספות בגין הוספת התחום לעבודתם השוטפת. בנוסף, זכאים העובדים לתוספת מענק חד-פעמי אשר יינתן בשתי פעימות.

ההסכם, שנחתם לתקופה של שש שנים, כולל שינוי מבנה ארגוני, קידום פרויקטים ותהליכים תומכי דיגיטציה, תוספות שכר, מענקים, דרגות אישיות, תכנית לעידוד מצוינות ותקציב רווחה ובמסגרתו יוקם דירוג חדש במערכת השכר.

כאמור, המשא ומתן שקדם להסכם ארך כחמש שנים והתקיים בין הממונה על השכר במשרד האוצר ובין מרחב ירושלים בהסתדרות.

מנכ”ל המשרד לשירותי דת, גל שם טוב, אמר: “עובדי המשרד לשירותי דת הם סיירת מובחרת. ההסכם שנחתם יש בו בכדי להביע את הערכה של המדינה לפעילותכם אני מודה להסתדרות לוועד העובדים ולאוצר על כך שהגיעו לגמר טוב ועל הזכות שיש לי לברך על מוגמר”.

יו״ר ועד העובדים, קרן שירוני: “לאחר מאבק ארוך, ההסכם שנחתם מהווה הכרה בעבודת הקודש של עובדי המשרד לשירותי דת, ואבן דרך נוספת במאבק לשיפור תנאי עובדי המשרד. אני מודה ליו”ר ההסתדרות במרחב ירושלים, דני בונפיל וצוות המרחב על הגיבוי והתמיכה לאורך כל הדרך ולמנכ”ל המשרד גל שם טוב “.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כל הכבוד להסתדרות ולוועד
    24/10/2022 12:46
    חיים מלכיאור
  1. כל הכבוד