תושב שכונה חרדית נעצר: הציע לקטינים לקיים עמו מפגשים אסורים

על פי החשד, תושב ירושלים בשנות ה-30 לחייו, הציע לקטינים רבים להיפגש עמו ולקיים מפגשים בניגוד לחוק • בעקבות תלונה של קטין שהתקבלה במשטרה נפתחה חקירה סמויה - והוא נעצר
חיים טוויל
כ"ד תשרי התשפ"ג / 19.10.2022 12:32

המשטרה עצרה אתמול חרדי בשנות ה-30 לחייו, תושב שכונה חרדית בירושלים, בחשד לביצוע הטרדות, לאחר שהציע לקטינים רבים לקיים עמו מפגשים אסורים.

המעצר בוצע בעקבות תלונה שהתקבלה לאחרונה במוקד 105 על ידי קטין, שהתלונן על הטרדה.

עם קבלת התלונה נפתחה חקירה סמויה ביחידת הסייבר של ימ״ר ירושלים, יחד עם יחידה 105, במהלכה עלה חשד כי מדובר בדפוס התנהלות קבוע של החשוד, שעל פי החשד משיג את מספרי הטלפון של הקטינים בעורמה, יוצר עמם קשר ומציע להם מפגשים.

בתום פעולות חקירה סמויות שביצעו חוקרי המשטרה, נחשפו חשדות לביצוע עבירות של הטרדה, והטרדה באמצעות הטלפון כלפי קטינים נוספים, שלהם על פי החשד הציע החשוד הצעות מגונות וניסה לקיים עמם מפגשים, בניגוד לחוק.

אתמול עצרו בלשי היחידה המרכזית של מחוז ירושלים את החשוד במעשה בביתו.

הבוקר הוארך מעצרו בבימ״ש השלום בירושלים ב-6 ימים – זאת עד ליום 24.10.22.

החקירה נמשכת.

“משטרת ישראל פועלת לחשיפה וטיפול בעבירות וניסיונות פגיעה בקטינים, בין היתר באמצעות יחידה 105 – המטה הלאומי להגנה על ילדים ברשת,, נאמר בהודעת המשטרה. “פעילות זו משלבת כלים טכנולוגיים מתקדמים לאיתור ואכיפה נגד עבריינים המבצעים עבירות שונות כלפי קטינים ומנסים לפגוע בהם. המשטרה תמשיך לפעול עם רשויות האכיפה לחשיפת עבירות כלפי קטינים ובכלל, ולמיצוי הדין עם מבצעיהן”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות