השרה מיכאלי תרמוס את השבת בחיפה • קרעי: “שחורה נשמתך”

שרת התחבורה מרב מיכאלי תגיע בשבת לחנוך את נסיעתה הראשונה של קו המטרונית 5א בחיפה: תיסע במטרונית רמב"ם לתחנה במרכז 'ביג' • "כתבים וצלמים מוזמנים להגיע ולסקר" • ח"כ שלמה קרעי: "תתביישי. קונה לך מקום בשורה הראשונה עם גדולי עוכרי ישראל מאז ומעולם. לכי"
אריה ריבקינד
י"א תשרי התשפ"ג / 06.10.2022 18:05

שרת התחבורה ויו”ר מפלגת העבודה מרב מיכאלי תגיע בשבת לחנוך את קו המטרונית 5א בחיפה, “בנסיעתו הראשונה בשבת”.

בהודעת הדוברות מטעם לשכתה של מיכאלי נמסר, כי השרה מיכאלי תגיע בשבת בשעה 11:00 לבית החולים רמב”ם, ומשם תיסע במטרונית שתצא בשעה 11:15 עד לתחנה במרכז ‘ביג’.

קו המטרונית 5א בחיפה מתחיל לפעול מחר (שישי) ויפעל גם החל מהשבת הקרובה במסלול מצומת יגור ונשר עד לבית החולים רמב”ם.

בהודעה נאמר עוד: “כתבים וצלמים מוזמנים להגיע ולסקר”.

ח”כ שלמה קרעי מהליכוד תוקף את החלטתה של השרה לחנוך בשבת הקרובה את הקו החדש של המטרונית. “תתביישי מיכאלי, את קונה לך מקום בשורה הראשונה עם גדולי עוכרי ישראל מאז ומעולם. שחורים בגדייך ושחורה נשמתך. לכי”.

השרה מיכאלי הגיבה לו: “כשראש המפלגה שלו דוהר בכל שבת עם מכונית השרד במימון המדינה – קרעי שותק. אבל כשאני חונכת מטרונית חדשה שתוציא את אזרחיות ואזרחי ישראל מהמצור בשבת – הוא יוצא מדעתו”.

היא הוסיפה: “מאחלת לקרעי בריאות טובה ושבת שלום. אמשיך לעבוד בשבילכן ובשבילכם, גם בשבת”.

אריאל כהנא, הכתב המדיני של ‘ישראל היום’, הגיב: “לא לשמור את השבת זה דבר אחד. לדרוש מדתיים שלא יכפו על חילונים שבת – גם כואב אך מובן. אבל לעשות דווקא?! להרגיז במכוון מיליוני יהודים בארץ ובעולם?! לבוז למסורת בת אלפי שנים שהפכה את העם הזה למה שהוא?! כל מצביע – גם לא יהודי – צריך לתהות האם הוא מעוניין בקואליציה עם פרובוקטורית?”

לפני כחודש הנחתה שרת התחבורה את יו”ר חברת נת”ע, עו”ד מיה ליקוורניק, לבצע ניתוח השלכות תפעוליות ותקציביות על מנת לאפשר את הפעלת הקו האדום של הרכבת הקלה בגוש דן – בשבתות, באופן קבוע.

לטענת מיכאלי, אי-ההפעלה בסופי השבוע תפגע פגיעה משמעותית בציבור שאינו מחזיק ברכב פרטי.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות