‘משאית ענקית נכנסה בנו’: פצועים מהתאונה בגיאורגיה אושפזו בארץ

ארבעה ישראלים שהיו מעורבים בתאונה בגיאורגיה נחתו הבוקר בישראל, במטוס של חברת מדאסיס • בפצועים: אישה בת 38 במצב קשה, 3 פצועים נוספים פונו במצב קל
חיים טוויל
כ"ח אלול התשפ"ב / 24.09.2022 20:03

ארבעת הישראלים שנפצעו בתאונה בבאטומי, בה נהרגו שתי ישראליות, נחתו היום (שבת) בישראל במטוס של חברת מדאסיס.

בין הפצועים אישה כבת 38 במצב קשה, עם פגיעה רב מערכתית, שפונתה לבית החולים שיבא תל השומר.

לבית החולים איכילוב בתל אביב פונה גבר בן 62 במצב קל עם חבלה בחזה. לבית החולים רמב”ם בחיפה פונו גבר בן 37 ואישה בת 33 במצב קל עם חבלות בגפיים.

בתאונה שאירעה אתמול ליד העיר בטומי נהרגו שתי ישראליות, תושבות בת ים ונהריה, ו-15 נוספים נפצעו, כשהמיניבוס תיירים בו נסעו התנגש ברכב משא בדרך בהרים.

אסף כנפו, בן 37 ממושב חוסן, שנפצע קל בתאונה, שחזר ב’כאן חדשות’: “נסענו לטיול במפלים, אחרי עצירה ראשונה, לכיוון המפל הגדול, משאית ענקית סטתה ונכנסה בנו לאורך כל האוטובוס. ראיתי את זה קורה, משכתי את קארינה לכיוון שלי. ישבנו במושב האחורי, חושב ששם ישבו גם המנוחות. לא הכרנו אף אחד. בהתחלה היה שקט, כולם עפו לצד שני והרבה זכוכיות ואז החלו צעקות וראינו את הגברים של הנשים שהיו לכודות, הכסאות היו עליהם”.

קארינה, בת 33 שגם נפצעה קל בתאונה, סיפרה: “הייתי בטוחה שאין לי יד, לא הרגשתי אותה. אנשים ניסו לעזור לחלץ ולא הצליחו להיכנס. במיניבוס היו 17 כולם ישראליים, לא הכרנו אף אחד, היינו האחרונים לעלות לאוטובוס”.

אביה של בת ה-38 שנפצעה קשה בתאונה סיפר כי היא נסעה לטיול לרגל יום הנישואים שלה ושל בעלה, ולרגל יום הולדתה: “קיבלתי טלפון מהאח של החתן שלי. הוא אמר לי קרה אסון. אני מרגיש רע, כאבא זה לא פשוט”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות