‘רגע, מה התרגיל פה?’: לפרופ’ אשר כהן יש תכנית ששקד לא תאהב

אם יתמנה לח"כ מטעם ימינה, פרופ' אשר כהן מתכוון "לעבור בין האולפנים ולקרוא לאנשים לא להצביע לאיילת שקד" • "בנט בונה עכשיו נרטיב חדש, הוא למעשה מודה שרימה במודע את בוחריו. זוכרים מה אמר בהתחלה? שלא רימה אלא החליט לעמוד בהבטחה למנוע בחירות חמישיות"
חרדים 10
י"ט אלול התשפ"ב / 15.09.2022 10:28

פרופ’ אשר כהן, מי שהיה אמור להתמנות כחבר כנסת מטעם ‘ימינה’ אם ח”כ אביר קארה יתפטר מהכנסת, התייחס הבוקר (חמישי), בראיון לאיתמר פליישמן וזיו מאור ברדיו ‘דלי ישראל’ – לנאום של נפתלי בנט.

“בנט דיבר אתמול בנאומו כאילו הוא נמחץ מהמכונה ונכנס תחת המכבש… אם כבר לשמאל יש מכבש שבנט נכנע אליו כדי למצוא חן בעיניהם, אבל למה לפרש ששקד נכנעה למכבש?”.

כהן הציע פרשנות אחרת: “בנט ראה את ההזדמנות להיות ראש הממשלה וקפץ על ההזדמנות, בדיוק אותו הדבר גם שקד, היא ראתה בזמנו הזדמנות וקפצה עליה ועכשיו היא רואה הזדמנות נוספת”.

לדבריו,  “מה שבנט עושה עכשיו זה שהוא לא יכול לחיות עם הסתירה הנוכחית אז הוא מספר לעצמו ולאחרים סיפור, מנסה לשכנע את עצמו. אתם יודעים מי מס’ 2 ששילם הכי הרבה על קידום ממומן לפוסטים של עצמו ברשתות? בנט”.

פרופ’ כהן מעריך, כי בנט “בונה עכשיו נרטיב חדש, אגב, הוא למעשה מודה שהוא רימה במודע את בוחריו. זוכרים מה הוא אמר בהתחלה? שהוא לא רימה אלא החליט לעמוד בהבטחה למנוע בחירות חמישיות, פתאום מתברר שזה לא ליבתי אלא שהוא ידע שהוא יוצא נגד הבייס”.

כמי שמשובץ ברשימת ימינה, הוא התייחס לאפשרות שימונה לחבר כנסת: “עד השעה 22:00 עוד יכול להיות שאביר קארה ישוריין ברשימה אחרת ואז אני יכול להיכנס לכנסת ובכוונתי להיכנס, והתכנית שלי ב-45 הימים האלה לעבור בין האולפנים ולקרוא לאנשים לא להצביע לאיילת שקד.

“חשבתי לנהוג כמו רוני ססובר כי באמת אין טעם להיכנס… ניסו ביומיים האחרונים להפעיל עלי מניפולציות כדי שאתפטר, ואז שאלתי את עצמי – רגע, מה התרגיל פה? אז החלטתי שאני לא אתפטר ואכנס״.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות