‘סנפרוסט’ הודיעה על חזרה למדפים – וזה החרק החדש שלקוח מצא בשקית

למרות הטענה שבוצעה בדיקה מחודשת לכלל מוצריה - צרכן מצא חיפושית בשקית של אפונה קפואה • "עד עכשיו לא חששתי, אבל זה מוציא את התיאבון" • החברה: "המוצר יועבר לבדיקה"
חרדים 10
י"ח אלול התשפ"ב / 14.09.2022 17:17

‘סנפרוסט’ הודיעה היום (רביעי) כי השעועית של החברה חוזרת למדפים, לאחר שנמצאו חלקים של עכבר, נחש ועוד  אלא שצרכן של החברה מצא שוב חרק בשקית של אפונה קפואה.

הצרכן אלעד קרן, אשר רכש את המוצר, סיפר ל’ישראל היום’: “רכשתי אתמול אפונה עדינה קפואה ופתחתי אותה היום. רציתי להכין היום ארוחת צהריים ושמתי את האפונה בכלי קטן למרק, על מנת לחמם אותה במיקרו. להפתעתי ראיתי חרק, שנראה כמו מעין חיפושית שגדלה בשדות. נגעתי בזה על מנת להבין אם זה היה במוצר – וזה היה קפוא, אז זה אומר שזה יצא משם. התקשרתי לחברה היום ואמרו לי שנציג תלונות ציבור יחזור אליי”.

קרן אמר כי לא חשש לקנות את המוצרים של סנפרוסט על רקע הריקול: “היתה לי גם שעועית קפואה, למרות שאלה היו המוצרים בריקול. לא היתה לי בעיה עם זה. עכשיו אני לא יודע אם אני אקנה את המוצרים שלהם בזמן הקרוב. זה הוציא לי את התיאבון. חשבתי שבגלל שהיה ריקול וזה היה בתקשורת, אז הכל בטוח אבל כנראה שלא”.

מסנפרוסט נמסר בתגובה: “הלקוח פנה היום. המוצר ייאסף ממנו הערב ויועבר לבדיקה. אנו בקשר עם הלקוח, ונעדכן אותו בתוצאות הבדיקה”.

סנפרוסט הודיעה היום על החזרת מוצרי השעועית של החברה למדפים בהדרגה החל ממחר.

מהחברה נמסר: “ביצענו סדרה רחבה של פעולות בהתאם להנחיות משרד הבריאות, זאת בנוסף להתייעצות עם מומחים חיצוניים ופנימיים מטעם החברה, המאפשרות לה לחזור ולשווק את מוצרי השעועית אשר הופסק ביוזמתה לאחרונה. החברה מתנצלת בפני לקוחותיה, ופועלת על מנת לצמצם משמעותית הישנות של מקרים כאלו בעתיד”.

בין הפעולות שבוצעו בטווח המיידי במפעל, לפי סנפרוסט, מדובר בהרחבת כמות העובדים במערך המיון הידני של השעועית ובשיפור תהליכי בקרת האיכות במפעל ותהליכי הליבה, בליווי צוות מומחים מקצועי חיצוני ופנימי.

כמו כן, תתווסף ממיינת אופטיות לגילוי גופים זרים בשלבי המיון ההתחלתיים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות