לפיד מתחזק, ביבי נחלש, גנץ מדשדש ומוכתר עוקפת את שקד

לפיד עם הנתון הכי גבוה שלו מאז החלה מערכת הבחירות: 24 מנדטים • נתניהו והליכוד בשפל של חצי שנה, אבל לגוש שלו יש 60 • גנץ וסער ממשיכים לאבד גובה • ש״ס מתחזקת במנדט • והדר מוכתר והצעירים הבוערים עוקפים את שקד והבית היהודי - שרחוקים מהחסימה • הנתונים
חרדים 10
י"ז אלול התשפ"ב / 13.09.2022 20:42

יומיים לסגירת הרשימות: מסקר ‘כאן חדשות’ שפורסם הערב (שלישי) עולה, כי יאיר לפיד ומפלגתו יש עתיד מגיעים למספר שיא של מנדטים מתחילת מערכת הבחירות – 24.

עוד עולה מהסקר שנערך על ידי מכון קנטר בראשות דודי חסיד, כי מפלגת המחנה הממלכתי של בני גנץ, גדעון סער וגדי איזנקוט ממשיכה לאבד גובה ועומדת על 12 מנדטים.

הליכוד לעומת זאת יורדת ל-32 מנדטים – התוצאה הנמוכה ביותר בחצי השנה האחרונה.

לפי הסקר, גוש נתניהו עומד על 60 מנדטים, גוש לפיד עם 55 מנדטים, והרשימה המשותפת עם 5.

הציונות הדתית של בצלאל סמוטריץ’ ואיתמר בן גביר ממשיכה לשמור על כוחה עם 12 מנדטים, ש”ס ודרעי מתחזקים ועולים ל-9 מנדטים ויהדות התורה עם 7.

מפלגות העבודה, ישראל ביתנו, מרצ והרשימה המשותפת עם 5 מנדטים כל אחת, בעוד רע”ם עם 4 מנדטים.

המפלגות שלא עוברות את אחוז החסימה על פי הסקר הן הבית היהודי בראשות איילת שקד –  1.3%, מפלגת הכלכלה בראשות ירון זליכה – 1.2%, וצעירים בוערים של הדר מוכתר – 1.7%.

בסקר נשאלו המשיבים מה קורה במצב של איחוד בין מפלגות מרצ והעבודה?

הליכוד בראשות נתניהו תתחזק במנדט ותעלה ל-33, יש עתיד גם היא מתחזקת במנדט ועולה ל-25. הרשימה המאוחדת בין מרצ והעבודה תקבל 9 מנדטים, אחד פחות מאשר הסקר בו הן רצות בנפרד. הציונות הדתית מאבדת מנדט ועומדת על 11 מנדטים. בשאר המפלגות לא חל שינוי.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות