“לבי בכה מהתרגשות”: ליאון חנך מוסדות חינוך חרדיים בעשרות מיליונים

ראש העיר ירושלים חנך השבוע מספר מוסדות חינוך שעברו התחדשות לקראת תחילת שנת הלימודים תשפ"ג -  בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים • קיים סיור בין מוסדות החינוך עם הצוות הבכיר של אגף החינוך בעירייה
חרדים 10
י"ב אלול התשפ"ב / 08.09.2022 11:26

ראש העיר ירושלים משה ליאון חנך השבוע מספר מוסדות חינוך שעברו התחדשות לקראת תחילת שנת הלימודים תשפ”ג –  בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים. במסגרת חנוכת המבנים החדשים, ראש העיר ליאון קיים סיור בין מוסדות החינוך עם הצוות הבכיר של אגף החינוך בעיריית ירושלים.

הסיור החל בבית הספר מטרסדורף בירושלים, שם נבנה, ביוזמת ראש העיר ליאון, אגף חדש לבית הספר בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים, לצד שיפוץ המבנה הישן, על שם ולעילוי נשמתו של הרב אברהם יוסף לייזרזון ז”ל, מי שכיהן כיו”ר החינוך העצמאי.

בית הספר החדש ‘דרכי אברהם’ נבנה עם 16 כיתות לימוד, לצד מחלקה מיוחדת לתלמידות עם מוגבלויות בלימוד שיקבלו, במסגרת מיזם תקדימי של עיריית ירושלים, סיוע ותמיכה בלימוד באמצעות מכשירים ומתקנים שישפרו את יכולות הלמידה שלהן. מיזם שלדברי ראש העיר ליאון, יורחב גם לבתי ספר נוספים בעיר.

בטקס חנוכת הבית נשא דברים בנו של הרב לייזרזון ז”ל, שדיבר על מורשת אביו ועל כך שראוי כי בית הספר בשכונה בה התגורר, ישא את שמו ‘דרכי אברהם’. הוא שיבח את ראש העיר ליאון על מבנה בית הספר הגדול, רחב הידיים, שבו ימשיכו ךחנך את בנות ישראל בדרך ישראל סבא.

בהמשך הסיור חנך ראש העיר את אשכול הגנים של ‘עת הדעת’ בשכונת רמות ד’ בירושלים, הכולל 10 גני ילדים חדשים ומיועד לילדים בעלי צרכים מיוחדים – גם הוא בהשקעה של מיליוני שקלים.

באירוע המרגש השתתפו חברי הנהלת ‘עץ הדעת’ לצד ההורים והילדים, שהודו לראש העיר על ההשקעה האדירה לרווחת ילדיהם המיוחדים.

לאחר שנשמעו נאומיהם של אנשי הצוות החינוכי, בהם שיבחו את ההתפתחות החינוכית בירושלים לצד ההשקעה העצומה של ליאון במוסדות התורה והחינוך, הילדים העניקו לראש העיר מתנות ומכתבים מרגשים בהם הודו לו על כל מה שפועל למענם.

ראש העיר משה ליאון: “לבי בכה מהתרגשות כאשר ראיתי את ההורים לילדים המיוחדים, כאשר חיבקו את ילדיהם רגע לפני תחילת שנת הלימודים במוסדות חינוך חדשים ומפוארים במסגרת המיזם למען תלמידים עם מוגבלויות. באותם רגעים הבנתי שהשתלמה ההשקעה של עשרות מיליוני השקלים”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות