ברבריות: קיצונים השחיתו אמבולנס זק”א בבית שמש – ופינצ’רו אותו

מתנדבי זק״א הותקפו ואמבולנס זק״א הושחת במהלך טיפול בכבוד המת בזירה בה נהרג הרה"ח רבי  אברהם חיים אנשין ז"ל מפגיעת משאית • ראש אגף מבצעים בארגון: "הם איימו על נהג האמבולנס שישרפו אותו יחד עם הרכב, בעוד גופת המנוח בתוך האמבולנס"
חיים טוויל
ט' אלול התשפ"ב / 04.09.2022 23:21

מתנדבי זק״א הותקפו הערב  (ראשון) ואמבולנס זק״א הושחת במהלך טיפול בכבוד המת בזירה ברחוב רבי מאיר בעל הנס שברמת בית שמש ב’ – בה נהרג הרה”ח רבי  אברהם חיים אנשין ז”ל, חסיד ברסלב בן 33 ואב ל-8 ילדים, שנדרס  למוות על ידי משאית.

חיים וינגרטן ראש אג״מ זק״א: “אנו מזועזעים מהמקרה החמור שאירע הערב. מתנדבי זק״א שהגיעו לזירה קשה כדי לטפל בכבוד המת הותקפו בידי עשרות קיצונים במהלך האירוע – והאמבולנס עימו הגיעו הושחת.

“מספר קיצונים במקום פינצ’רו את גלגלי האמבולנס וחסמו את דרכי היציאה של הצוות מהזירה, כשהם מאיימים על מתנדב זק”א שנהג באמבולנס כי ישרפו אותו יחד עם הרכב, בעוד גופת המנוח בתוך האמבולנס”.

הוא הוסיף: “אנו מוקיעים ומגנים את הפגיעה הקשה במתנדבינו ובכבוד המת”.

בזק”א הדגישו כי כבכל אירוע, מתנדבי זק״א עושים כל שביכולתם ופועלים יחד עם הרשויות על מנת לשחרר את גופת המנוח לקבורה.

גם הערב, בפעילות המחלקה המשפטית של זק”א, בהובלת אברהם קאפ מפקד זק”א בבית שמש, ובנצי אוירינג מפקד זק”א בירושלים, שוחרר המנוח לקבורה והלוויה תתקיים עוד הלילה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ועוד מתלוננים על זה שיש אנטישמיות
    05/09/2022 10:38
    אבי
  1. האנשים האלה הם הסיבה לאנטישמיות… היום הכל מוקלט ואי אפשר להאשים את כולם באנטישמיות סתמית. לצערי הקיצוניים האלה הם הסיבה לזה שכולם שונאים יהודים.