ליברמן: “כניסת החרדים לקואליציה תעלה 3.5 מיליארד” • ומה עם דף?

שר החוץ אמר בתדרוך כי בחירות כעת אינן טובות למרות ש"אינו מאושר" בקואליציה • על עזה: "לא יהיה פירוז" • על מוחמד דף: "אם עד עכשיו לא שמענו קלטת - יש מקום לאופטימיות"
נחמן וייס
י"ב אלול התשע"ד / 07.09.2014 15:39

מתדרך: יו”ר ישראל ביתנו, שר החוץ אביגדור ליברמן, התייחס היום בתידרוך שקיים לכתבים המדיניים, למגוון נושאים העומדים על הפרק.

לדבריו, הוא “לא מאושר” בקואליציה הנוכחית, אך האינטרס הלאומי הוא שלא להקדים את הבחירות.

ליברמן הביע שוב את עמדתו נגד כניסת החרדים לקואליציה וטען: “הכניסה של החרדים לקואליציה – זה תוספת מיידית של 3.5 מיליארד שקל, ואני לא חושב שאנחנו מסוגלים לכך”.

הוא הוסיף: “בליכוד היו שרצו להכניס את החרדים במקום יאיר לפיד, ואני חשבתי שזה לא נכון”. לשיטתו, “אם משהו יפיל את הממשלה זה לא הנושא המדיני. האיום הכי גדול זה התחום האזרחי ודת ומדינה. ראיתי שציפי לבני מדברת שוב על אולטימטום בנושא חוק הגיור. זה לדעתי האיום על הממשלה”.

אמש, התבטא חבר מפלגתו השר יצחק אהרנוביץ’, כי “הבחירות לא באופק, אך ישראל ביתנו תתחזק ואביגדור ליברמן יהיה ראש הממשלה הבא של ישראל”.

בהתייחסו למבצע בעזה, אמר ליברמן: “לא יהיה פירוז”, אך “אסור לנו להסכים שחמאס ישלוט ברצועה”. לדבריו, ההסכמה על הפסקת האש שהושגה בקהיר “הייתה בקונצזוס”, למרות שהוא עצמו תקף אותה.

ליברמן רמז גם על ניסיון החיסול של ראש הזרוע הצבאית של חמאס, מוחמד דף – ואמר:  “אם עד עכשיו, במצב שחמאס נמצא בו, עדיין לא שמענו קלטת אודיו בקולו של דף – כנראה יש מקום לאופטימיות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות