“לא היססתי ונטרלתי את המחבל”: הלוחם שירה בדוקר משחזר • צפו

הלוחם שנטרל את המחבל שביצע פיגוע דקירה ליד קריית ארבע מספר: "המחבל נוטרל ואז אבטחתי את המקום וכחובש נתתי טיפול מציל חיים לסמל הצוות שלי"
חיים טוויל
ח' אלול התשפ"ב / 03.09.2022 21:14

רב-טוראי מ’, לוחם וחובש בגדוד צבר, שנטרל את המחבל בפיגוע הדקירה בחברון מספר על השניות בהן הגיב כדי למנוע פיגוע קשה יותר.

“עמדנו באבטחת צירי תחבורה ציבורית, והמחבל הגיע מאחור ודקר את סמל הצוות שלי”, שיחזר. “אני לא מהסס ופותח באש, המחבל נוטרל ואז אבטחתי את המקום וכחובש נתתי טיפול מציל חיים לסמל הצוות שלי.

“אנחנו לוחמי גדוד צבר ממשיכים לפעול בימים ובלילות לשמור על גזרת חברון ולשמור על תושבי ישראל”.

מפקד החטיבה המרחבית יהודה, אלוף-משנה ישי רוזליו: “כחלק ממשימת הגנת הציר בערב שבת, צמד לוחמים תגבר את ציר 60 לאבטחת העוברים ושבים.

“הלוחם שנטרל את המחבל וסיפק מענה רפואי מציל חיים לחברו פעל בצורה מיטבית ואני מברך אותו על כך. בנוסף אני רוצה לאחל החלמה מהירה ללוחם שנפצע. גדוד צבר וחטיבת יהודה ימשיכו לפעול לסיכול טרור בגזרה.”

מחקירה ראשונית של האירוע עולה, כי המחבל, שככל הנראה יצא מרכב, הגיח מאחורי הלוחם בן ה-19 שעמד בעמדה הצבאית במקום ודקר אותו בצווארו.

חברו לעמדה ירה לעבר המחבל שלוש יריות וחיסל אותו.

הלוחם שנפצע פונה לבית החולים הדסה עין כרם כשהוא בהכרה מלאה. מפקד חטיבת גבעתי, אלוף-משנה אליעד מואטי, ביקר בליל שבת את הלוחם הפצוע בבית החולים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות