“פתאום ראיתי חור”: אמה של בת ה-6 שנפגעה מירי בתל ציון מדברת

ברכה סולם, ילדה חרדית מהיישוב תל ציון שיחקה בגינה מול ביתה כשלפתע נפלה מדממת לעיני אחותה • האימא יעל לא הבינה מה קרה ורק כשהרימה לה את השמלה זיהתה שני חורים בגופה • "היא שמעה בום ומשהו שנכנס לה לבטן. היא מאוד מפחדת"
חרדים 10
ב' אלול התשפ"ב / 28.08.2022 21:40

ברכה סולם בת ה-6 מהיישוב תל ציון החרדי שבבנימין, נורתה בשבת אחר הצהריים ונפצעה באורח קל בזמן ששיחקה בגינת ביתה.

רוצה לדעת אם הפרטים שלך נכונים בפנקס הבוחרים? כאן תמצא תשובה

ברכה נפגעה מירי תועה שהגיע, ככל הנראה, מכיוון רמאללה.

אמה יעל סיפרה ליובל אראל מחדשות 12 כי ראתה את בתה הקטנה עם שני חורים בגופה והבינה כי נורתה.

האם יעל תיארה את הרגעים לפני הירי: “הייתי בבית כמו כל שבת. יש לי שלושה ילדים, חברות של הילדה האמצעית, בת 8, באו לקרוא לה לגינה והיא הלכה איתן. זמן קצר לאחר מכן לבת הקטנה בדיוק נפלה שן ראשונה והיא רצתה ללכת להראות לאחותה הגדולה ואישרתי לה לצאת לגינה שאני רואה ממרפסת ביתי. פתאום אני רואה את הבת הגדולה נכנסת בבכי בעודה סוחבת את הקטנה ברכה כשהיא מדממת”.

ברגעים הראשונים לא הבינה יעל מה קרה: “הרמנו לה את השמלה וראינו שיש לה חור ברגל. צעקתי ‘מה קרה, מה קרה’ והם אמרו שהן לא יודעות ולא ראו כלום, רק שמעו בום והיא נפלה על הרצפה והתעלפה. חשבתי שמישהו הרביץ לה, לא דמיינתי שזה מה שקרה. המשכתי להרים לה את הבגדים וראיתי עוד חור פתאום בגוף שלה”.

יעל יצאה החוצה והחלה לבקש עזרה מעוברי אורח, אחד מהם הציג עצמו כחובש ונכנס לעזור. הוא הבחין מיד כי מדובר בירי והחל לטפל בילדה. הקליע נמצא לאחר מכן סמוך למקום האירוע.

“הבת שלי מרגישה ברוך השם יותר טוב. היא מספרת שהיא שמעה בום ומשהו שנכנס לה לבטן. היא מאוד מפחדת, היא לא יודעת להסביר מה קרה לה, כי היא חוותה סוג של ניתוק.

“יכולתי לאבד את ברכה. תוך שנייה הכל קרה. זה משהו שחייב לטפל פה זה נורא מלחיץ. אני מרגישה חוסר ביטחון. איך נצא עכשיו לגינה? אני חושבת שהיה פה נס גדול שהבית שלי חיה. זה ירייה שיכלה לפגוע במקום אחר”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות