החליקה במי ביוב ותקבל מהעירייה 220 אלף • וידר: שהעסקנים ישלמו

תושבים רבים מתלוננים על הביוב שזורם ברחובות בני ברק • העירייה תפצה אישה שהחליקה במי הביוב, נפלה ונפצעה • חבר המועצה יעקב וידר: "אסור לבית המשפט לאשר ההסכם. מי שצריך להיקנס הם עסקני העירייה. כעת הם מפילים על התושבים גם את תשלום הקנס"
אריה ריבקינד
כ"ז אב התשפ"ב / 24.08.2022 11:30

בתקופה האחרונה ישנה עליה במספר התלונות של תושבי בני ברק על ביוב שזורם ברחובות העיר – בעיקר בסופי שבוע.

לטענת חבר מועצת העיר יעקב וידר, המכהן כיו”ר ועדת הביקורת, “תושבים רבים מתלוננים על הביוב שזורם במשך השבת כולה, שוב ושוב”.

כך קרה, שעובדת בבית ספר בעיר התורה והחסידות, שיצאה ממקום העבודה ברחוב גרוסברג לכיוון ביתה הממוקם כמה רחובות משם, מעדה עקב זרימה חזקה של ביוב, שזרם לכל אורך הרחוב – ונפצעה.

כוחות הצלה שהוזעקו למקום פינו אותה להמשך טיפול בבית החולים ‘שיבא’ בתל השומר, שם אובחנו שברים בירך. בהמשך היא הועברה לבית החולים ‘שמיר-אסף הרופא’ להמשך טיפול.

בעקבות המקרה, האישה תבעה את העירייה.

כדי להימנע מפסיקה לרעתה, הגיעה עיריית בני ברק להסכם עם עורך דינה מחוץ לכותלי בית המשפט, במסגרתו תפוצה הנפגעת ב-220,000 שקלים.

הסכם הפשרה  אמור לקבל את אישור בית המשפט.

בתגובה דורש יעקב וידר, יו”ר סיעת הליכוד במועצת העיר, מבית המשפט שלא לאשר את ההסכם.

וידר הוסיף: “תושבי בני ברק סובלים מביוב שזורם ברחובות העיר כל יום – ומי שבהחלט חייב להיענש על כך אלו עסקני העירייה הכושלים. כעת, העסקנים מוסיפים חטא על פשע ומפילים על תושבי בני ברק גם את תשלום הקנס העצום”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות