זה היועץ האסטרטגי שנבחר לנהל את קמפיין הבחירות של בן גביר

נבו כהן, יועץ אסטרטגי שפעל בישראל מתחת לרדאר בייעוץ לבכירים במערכת הפוליטית והעסקית - יוביל את הקמפיין • בן גביר: "עכשיו גם לעוצמה יהודית יש יועץ בינלאומי מליגת העל כדי שננצח"
חרדים 10
כ' אב התשפ"ב / 16.08.2022 21:30

נבו כהן, היועץ האסטרטגי שפעל בישראל עמוק מתחת לרדאר בייעוץ לבכירים במערכת הפוליטית והעסקית, עובר לקדמת הבמה – וינהל את קמפיין הבחירות של ‘עוצמה יהודית’.

קניתם דירה: מה הפיצויים שמגיעים לכם בשל איחור במסירת הדירה?

כהן, הפועל בעיקר בחו”ל, הוביל בשנה האחרונה את קמפיין הבחירות של נשיא קוסטה ריקה לשעבר, חוזה פיגרס, כמו גם את קמפיין הבחירות של ראש ממשלת בולגריה, קיריל פטקוב.

“בן גביר הוא הנקודה הארכימדית של מערכת הבחירות הנוכחית. בהובלתו של איתמר והצוות שאיתו, מוטלת עליי המשימה להביא לידי מיצוי את הפוטנציאל האלקטורלי הגדל מיום ליום של עוצמה יהודית”, אמר כהן.

יו”ר עוצמה יהודית ח”כ איתמר בן גביר בירך: “אני שמח מאוד על הצטרפותו של נבו, זו הולכת להיות מערכת בחירות סוערת, עכשיו גם לעוצמה יהודית יש יועץ בינלאומי מליגת העל כדי שננצח בה”.

לפי דיווח של אמיר אטינגר ב’ישראל היום, בליכוד ערכו בימים האחרונים סקרים הבוחנים את הריצה הנפרדת של איתמר בן גביר ובצלאל סמוטריץ’, כדי שיוכלו לגבש את עמדתם הסופית ביחס לפיצול.

עם זאת, נראה כי הנטייה המרכזית בליכוד היא לאחדות בין שתי המפלגות.

לפי הדיווח, בכירים במפלגה העבירו מסרים לבן גביר להשאיר פתח לאחדות ומו”מ וגם העבירו מסר לסמוטריץ’ כי הם מעוניינים באחדות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות