למה חברת ‘אגד’ טרם יצרה קשר עם המשפחה האבלה מ’אסון שמגר’?

בתאונה הקטלנית ברחוב שמגר דרס אוטובוס 'אגד' למוות את מרת שושנה גלושטיין ושתי בנותיה ע"ה. רגליה של צעירה בת 22 נקטעו • ארליך: "המשפחות מספרות שאף אחד מאגד לא יצר קשר. אגד, אתם בושה". • אגד: "בשל נסיון מצטבר, אגד נמנעת מלפנות למשפחה האבלה בשעותיה הקשות"
ישראל יוספי
י"ט אב התשפ"ב / 16.08.2022 17:03

בתאונה הקטלנית שהתרחשה בליל שישי האחרון ליד קניון ‘רב שפע’ ברחוב שמגר בירושלים, כאשר אוטובוס של חברת ‘אגד’ הידרדר – נדרסו למוות מרת שושנה גלושטיין ע”ה, בת 40 מאופקים, יחד עם שתי בנותיה הקטנות – חיה שרה בת ה-7 וחנה בת השנתיים ע”ה.

קניתם דירה: מה הפיצויים שמגיעים לכם בשל איחור במסירת הדירה?

בת שבע  פלאי בת ה-22, כלתו של המלחין הנודע הרב הלל פלאי, שהתחתנה רק לפני חצי שנה, איבדה בתאונה את שתי רגליה, והיא מאושפזת במצב קשה.

אולם, למרות הטרגדיה הגדולה, חברת ‘אגד’ טרם יצרה קשר עם המשפחות.

איש התקשורת אריה ארליך, עורך מגזין ‘משפחה’, צייץ בחשבון הטוויטר שלו: “5 ימים אחרי שאוטובוס אגד דרס למוות את שושנה גלוטשטיין ושתי ילדותיה, חיה-שרה וחנה ע”ה, וקטע את רגליה של אישה בת 22 – המשפחות מספרות שאף אחד מחברת אגד לא יצר קשר.

“החברה לא פנתה להביע צער או לברר איך אפשר לעזור. חיים נגדעו – והחברה שאחראית לאסון מפגינה אדישות מזוויעה. אגד, אתם בושה”.

מחברת  אגד נמסר בתגובה לחרדים 10: “אגד מודעת מאוד לשעות הקשות, לצער ולסבל שהם מנת חלקם של משפחות, שיקירהם קיפדו את חייהם בתאונת דרכים.

“מתוך התחשבות באבלן, בצערן וברגישותן המובנות של המשפחות ובשל נסיון מצטבר, אגד נמנעת מלפנות למשפחה האבלה בשעותיה הקשות.

“חברת הביטוח של אגד מטפלת במשפחות נפגעי תאונות הדרכים”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לא צריך להתלונן
    16/08/2022 22:42
    דרור מפרדס חנה
  1. בכל תאונה קשה שיש הרוגים…בשביל הדברים האלה יש ביטוח חובה..
    אנשים חושבים שאגד בא ומחלק כספים(הרבה מתלוננים סתם היום) באוטובוסים יש מצלמות, הכל רואים היום.. תאונה מצער ומשתתף בצער המשפחה

    • משתמש אנונימי (לא מזוהה)   17/08/2022 11:47

      דיברו על אטימות לחיים שנגדעו.