16 מועמדים יתמודדו בפריימריז של מפלגת הציונות הדתית – ואלה הם

הציונות הדתית פרסמה את רשימת המתמודדים לבחירות המקדימות • סמוטריץ' נבחר ליו"ר, לאחר שאיש לא התמודד מולו • למקום ה-10, משבצת המיועדת לבחירת מרכז המפלגה - נבחרה דבורה גונן
אריה ריבקינד
ז' אב התשפ"ב / 04.08.2022 11:13

חברי הוועדה הציבורית שמלווה את הפריימריז בציונות הדתית התכנסו אמש (רביעי) בירושלים לבחון ולאשר את המועמדים לרשימת המפלגה לכנסת ה-25.

רוצים לשלם במזומן? כל מה אתם צריכים לדעת על ההגבלות החדשות

בוועדה אומרים, כי מדובר ברשימה מגוונת המגיעה מכל רחבי הארץ ומתחומי עשייה רבים, המייצגת את כלל אנשי הציונות הדתית והימין המאמין.

מאחר שלא הוגשו מועמדים נוספים, מלבד ח”כ בצלאל סמוטריץ, לראשות המפלגה – לא יתקיימו בחירות לתפקיד היו”ר.

הוועדה נפגשה עם החברה שמתפעלת את הבחירות המקדימות הדיגיטליות, כדי לבחון את דרכי ההצבעה וההכנות השונות ליום הבחירות הפנימיות – והביעו שביעות רצון מהממשק הזמין והנוח, נהלי אבטחת המידע וההתנהלות המקצועית.

לאור זאת שלא הוגשו מתמודדים נוספים למקום ה-10, משבצת המיועדת לבחירת מרכז המפלגה – נבחרה דבורה גונן למקום זה ברשימת הציונות דתית.

גונן, מאבני היסוד של הגרעין הדתי בלוד, הקימה עם הירצחו של בנה דני הי”ד את פורום ‘בוחרים בחיים’ של המשפחות השכולות ופצועי פעולות טרור.

בין השאר פעלה גונן לקידומם של מספר חוקים, וביניהם חוק קיזוז משכורות מחבלים המונע העברת כספים לרש”פ, חוק עונש מוות למחבלים שעבר בקריאה טרומית, וכן עשרות פעילויות לטובת חיזוק הרוח הציונית והיהודית במדינת ישראל.

אלה המתמודדים לרשימת הציונות הדתית לכנסת ה-25:

1. בהטה משה

2. וולדיגר מיכל

3. זאגא יצחק חי

4. זרביב נעמה

5. יעיש אלירן

6. סגל ארנון

7. סוכות צבי

8. סולומון משה

9. סופר אופיר

10. סטרוק אורית

11. סיידלר מאיר

12. פיין דוד

13. צינקין רחלי

14. רוט משה

15. רוטמן שמחה

16. שפייזר יוסף

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות